Steffen Hansen Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 (endret) Da er bilen vasket og satt bort en stund Har bestilt meg 60-40mm fjærer for å få senket bil i vognkortet, men kommer vell til å sette på det gamle senere Har bestilt meg nye ventilerte/borra skiver foran, overhalingsett til kalipperene + greenstuff klosser. Planen for vinteren blir å pusse den ned med 2000-3000 papir og ta siste finish arbeid rundt om Endret November 7, 2016 av Steffen Hansen Maggi93, Pal Ostgard, Bendik Kjellevold og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Litt bilder jeg tok i forbindelse med besiktning jeg selv tok av bilen sånn jeg får skikkelig forsikring Skal få takstmann til å gå over neste år når bilen er "ferdig" sånn jeg får en reel verdi, og forsikring deretter Mangler stabstaget danskiii, tpmek, M-jakob og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Virkelig en perle dette👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå