tommyheimberg Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 For en bil og for ett interiør!!!))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Liker det godt er så lei av svart alle skal jo ha svart. men må si jeg har lyst på sports stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 litt shinings i motor rum,vask.av bil renset også rollo med meguiars interior cleaner den funker bra ble som ny byttet emblem gjorde jeg å håper på og få tak på m tech front fanger snart, synes det gjør seg på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Veldig bra arbeid .. Nye emblemer gjør susen uten tvil. Fryktelig fin Touring du har fått deg som jeg liker godt. Hvordan går denne kontra en 525i ? Jeg satt på i en sedan 525tds for maaangee årsiden og draget imponerte meg:). Du må legge ut mer bilder etterhvert som du diller med e34 en, Dilling og dulling er koslig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 med manuell og riktig chipp synes jeg det er godt drag i de. de kan vel måle seg med en 525i om de er riktig chippet og du får ut litt mer eksos enn orginalt er godt med moment i diesel bilder er viktig må bli flinkere til og ta bilder når jeg holder på he he takker for tilbake melding alltid morro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Da er rust sveisingen igang hater rust så alt skal bort kutter til det er frisk samma hvor mye det blir og sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Sånn så det ut før jeg begynte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Veldig gøy å se at du passer på denne. Den følelsen når du har sveiset og behandlet kanaler inn. Og utvendig er god. Er det mye rust utenom kanalene på denne? Ser jo veldig fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 er bare den delen der av bilen og kanaler som var rusten resten er bra tipper dreneringen til takluka er syndern eller en gammel skade. ellers er det noe overflate flekker på skjærmer og dører skal bort det og en bekjent av meg er lakkerer så han skal gå over litt gleder meg til og fortsette i morgen skal bli ferdig i helgen håper jeg. er mye jobb tar litt av gulv, innerkanal,jekkfeste så yttrekanal vil ha det 100% rust fritt er morro når en vet att det ikke er tatt noen snarveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Dagens økt Bimmerlorris og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Dårlig med respons her inne om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg følger ihvertfall med.. Bra arbeid du gjør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Følger med på gamlebilen eg og lika godt det eg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 ser bra ut, fint å se at du gjør det skikkelig Generelt fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Tak til dere morro og få ordnet litt da er denne biten klar ble en helg nesten det der men godt og vite att rusten er vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå