Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Prisen har ikke noe med utseende på bilen å si, Solberg93.

Og du kan heller ikke se at det er 97 modell da den er "bygget om" til facelift, utifra hva jeg se.

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om det er en 97?

Prisen er vel ikke veldig mye høyere enn andre 540?

Og den er bygget av SSP.

Noe som kan tyde på at den er godkjent med de 450hk som er nevnt i annonsa.

Er den godkjent med effekten så er prisen helt ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at grunnkonstruksjonen er fra 96, så om bilen er en 97 modell eller 2002, betyr ikke alltid verdens. Ja, det er endel forandring på facelift, men denne er vel gjort såpass mye med at den er lik en facelift.

Så det som et gjenstår er vel da enkelte kontroll bokser, og selvfølgelig chassis.

Nå var det ikke så mye forandring på chassis, men rett skal være rett, det er en 97 modell.

Så du har rett wicky!

Men jeg tror mange kan forstå hva jeg mener.

Og jeg sa ikke at prisen var fin, men bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer Wicky

Skal veldig mye til for at eg skulle ha kjøpt en 97 mod e39 med km-standen og automat til den prisen. 

 

Tviler på at kompressor er godkjent, og tviler på at det er en m5 killer 

Kompressor kan godt være godkjent selv om det ikke står på SVV sin side og det vil nok være en M5 killer med 450hk.

Man får helt annet register med kompressor og mye mer NM. Jeg kjørte i fra samtlige M3'er som prøvde seg på min 330ci med kompressor og 325hk samt automat :P Og det var ikke snakk om "litt", men ganske markant forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helt riktig. Ble solgt for 140-50 mener jeg å huske da Kny solgte den videre, og den har nok neppe steget i verdi :P

Det er gjort Svært mye med denne bilen etter at Kenneth aka KNY solgte den gitt. og prisen du tror han solgte den for stemmer heller ikke. 

ligger en tråd på den her: http://bimmers.no/topic/767565-daniels-e36-328i-coupe-m-tech-airlift-picture-heavy/

Og Wicky; du må ta deg en bolle, og lese litt du og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...