Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... Litt usikker hvorfor han selger, men vet han begynte på 265.000, og har bare skrudd prisen nedover jevnt. Bilen skal være bra, en kompis av meg prøvde den for en stund tilbake. Er nesten sånn jeg vurderer den selv nå.

Skrevet

Fy det var billig. Investere i M-sport så blir man samtidig kvitt de skrammene på fangeren og kan selge med god gevinst tenker jeg.

Skrevet

Faen det var billig da.. Hmm.. Vis min blir solgt så blir det kanskje en ny 330 nå da.. :P haha

Det kan du drite i! Du må ha stasjonsvogn... :whistle:

Skrevet

Åfaen, det var sykt billig :) Hvis ikke denne blir solgt så er det ikke håp for min da.. :(

Muligens mer ettertraktet med sterk diesel i sedan og touring? Men vannvittig billig om en sammenligner med e92 335, er nok morsom denne her også.

Skrevet

Var avgårde og så på den 330i'en i dag. Så tilsynelatende bra ut, men hadde et par tekniske feil, bla en motorlampe som lyste og regnsensor som ikke var helt med på laget. Vurderer å kjøpe den, men sa jeg måtte få tenke på det over natta.

Det som skremmer meg mest er den motorlampa.. Motoren går riktignok fint og bilen virker allright, men liker ikke sånt :P

Noen som kan lese av feilkoder i Ålesund?

Skrevet

Det at folk kjører rundt med motorlampe syns jeg forteller litt hvor mye(lite) dem bryr seg om bilen :P om han ikke visste hva det var.

kan være så lite som lamdba feil osv da, men vet jo aldri.

Skrevet

Det er akkurat det som er... Virka litt som om fyren bare har kjøpt seg en fin, kjapp bil fordi han liker det, uten å ha noe videre forhold til bilen utover det. Får prøve å finne tak i en obd leser. Er det obd2 på disse?

Skrevet

Er obd2 ja, rett ved panser spaken.

men slike billig lesere syns jeg er dårlige greier å lese e90 med, værtfall min erfaring. verd et forsøk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...