gallay Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Digget denne!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41022745 synes den var bra utenom eksosen. Klarer ikke å ha 170hk og 4 rør.... Hvert fall bedre å ha det på bensin sekser, enn å gjøre det samme med 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Digget denne!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41022745 synes den var bra utenom eksosen. Klarer ikke å ha 170hk og 4 rør.... Hvert fall bedre å ha det på bensin sekser, enn å gjøre det samme med 520d jo mindre hk jo værre ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Ja, er helt enig i det med eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 var ingenting spesielt med den...hadde jo ikke soltak engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hei! Ikke diss 4xeksos a! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 spesielt med dieselmotor er 4x eksos the shiiiit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 4xeksos på diesel er the shit ja vet ikke hvorfor det ble sånn, for er egentlig "motstander" av å dra den så langt for å se ut som m5, men var en løsning lommeboka mi ble enig med fantasien min om Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 4xeksos på diesel er the shit ja vet ikke hvorfor det ble sånn, for er egentlig "motstander" av å dra den så langt for å se ut som m5, men var en løsning lommeboka mi ble enig med fantasien min om Sent from my toaster using Tapatalk 2 du har m5, da er det riktig med 4 stuss , haha! men du har vell ikke 4 stuss på stv eller den du solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Har jo fått ny eksos på m5'n, og monterte m5-eksosen på touringen Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Har jo fått ny eksos på m5'n, og monterte m5-eksosen på touringen Sent from my toaster using Tapatalk 2 hahaha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Vet ikke helt hva jeg synes om den her jeg? Jallalamper, likte ikke at motordeksel var lakkert hvitt, hadde riktignok vært tøffere med stripene i svart.. Bortsett fra det virker det som en potent bil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41586088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Ligna jo på forrige bilen din i annen farge....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 ja, har jo mye av de samme delene.. Men det står i annonsen: dette er en original BMW e39 540 Individual. det vil si at den er bygget på samme fabrikk som m5 er. så denne bilen har originalt M fangere på hele bilen, M interiør og M understell. Men av utstyrslisten kommer det at den har BMW individual Upholstery og M Sports suspension, men ingenting om fangere, interiør osv osv.. Om den tar en m5 vet jeg heller ikke, mtp at den har automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 altså...dieselmerca mi tar m5 anyday! (ja jeg spøker!) Men ser hva du mener... Den bilen virka jalla nettop pga hvitfargen...Hadde denne vært i sort hadde bilen vært mye finere og du hadde nok garantert likt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Selv om jeg liker hvit, så ser jeg hva du mener. Tror den hadde blitt mye cleanere med org lamper og et godt interiør, blir sikkert småtingene som ødelegger for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå