Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42949069

Fy faen, 340k for en ikke godkjent ombygd m3 med litt småfeil og over 160kkm på tellern. Syns mange av disse ombygde bilene ligger latterlig høyt priset

...Egentlig så gjelder det generelt alt av e46 m3.

Prisen er en ting, kan fortelle deg at det er noe HELT annet å eie:) Påkommer utgifter i fleng ska du vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype litt? Ble veldig nysgjerrig nå.

Er jo så mange som kjøper M3 og selger de igjen, nesten med en gang. Lurer på hvorfor.

Nå har jeg hadd 2 stk å det er en "gammel" bil, det påløper kostnader hele tiden...en ting er å ha råd til å kjøpe en M3, men om du skal/vil gjøre noe med den koster det med en gang! (Forbeholdt at du ikke har veldig mye rabatter å skrur veldig mye sjøl).

Folk selger nok fordi at de tar opp et lån på bilen la oss si 150.000 egenkap, og 250.000 i lån - det funker rett å slett ikke på en sånn bil om du skal kunne bruke den å gjøre den som du vil/slitedeler (igjen forbeholdt at du ikke har innkjøpspris eller veldig god rabatt).

Dette er en veldig DYR bil, som alle andre sportsbiler å holde vedlike! That being said, fyfan d er verdt penga om du kan!!!!:DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Ja, det virker som jo større motor du har, jo mer koster selv den minste del.

Nå er jeg jo heldig mtp at 318-330 deler mye av karosseriet, for jeg ser ikke helt at en M3 forskjerm forsvarlig kan koste 2500 pr stk (koed org), mens alle de andre koster 1500. Og sånt er det mye av. Noe økning på enkelte ting er jo logisk, men som oftest er det noe som skurrer.

Merker selv at mange enkeltdeler har oppskrudde priser, og jeg har bare en 330. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Ja, det virker som jo større motor du har, jo mer koster selv den minste del.

Nå er jeg jo heldig mtp at 318-330 deler mye av karosseriet, for jeg ser ikke helt at en M3 forskjerm forsvarlig kan koste 2500 pr stk (koed org), mens alle de andre koster 1500. Og sånt er det mye av. Noe økning på enkelte ting er jo logisk, men som oftest er det noe som skurrer.

Merker selv at mange enkeltdeler har oppskrudde priser, og jeg har bare en 330. Hehe.

Jeg må bytte clutch pga ess kittet, da baller det på seg slavesylinder å dvs annet som jeg bytter i samme slengen...

Clutch: 6-10lapper?

Diff: 10-15~ (?)

stikkakslinger: 6700 per stk, trenger 2 åpenbart! (vet ikke om jeg trenger men har vurdert å bytte de sammen med diffen da jeg vil ha denne bilen MAKS strøken og perfeksjonist!)

Pengene bare rulllller av gårde:D

Jeg vet selv deprimerende sum jeg har brukt på denne bilen, men jeg synes nå fan meg det er verdt d! 7/10 i gata snur seg gammel å ung!:)'

Har du råd å bor billig kjør på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg klarer meg med den billigere løsningen og monterer presse på 330en. Haha. Synes den kjennes litt tung ut i akselerasjon. Skulle veid 1250kg :) Den går jo selvsagt greit, men jeg idoliserte nok 330 før jeg prøvde eller eide en, så det gikk ikke helt som jeg trodde. Vil ha litt mer trøkk på bunn og midveis, med en knallfin avsluttning. En M3 med presse er litt mer enn det som er fornuftig for meg. Haha. Vil gjerne beholde lappen. Er rimelig fornøyd med denne, men den må gå litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...