Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Kan de heller ikke gi bilen bort til et museum da? Om de mener den er så inni h"#¤(?e mye verdt.. Bilen er 23år gammel, ikke 123.. Blir rett og slett lei meg :P Har alltid hatt lyst på en sånn, men ikke snakk om at jeg bruker så mye penger på en.. hm.

For å si det sånn, hadde nok heller lagt de pengene i en 2010 modell E92 M3. En bil jeg ikke hadde vært redd for å kjøre på veien i allfall selv om den er like dyr, du tar liksom ikke en E30 M3 til over 800 000 ut i saltlaka midtvinters for å kjøpe brød på Rimi :P Men må en annen måte da, så hadde det vært fascinerende å sett en slik bil som dette skikkelig brukt. Gått enn 300 000 km og blitt brukt på Trackdays og til vanlig kjøring siden den var ny, blitt brukt skikkelig på en verdig måte. Er jo det disse bilene er laget for, ikke stående i en samling å ta opp støv....

Husker jeg leste ett stykke i BMW Car om en kar i Tyskland som hadde hatt sin E34 M5 3,8 siden den var ny, han hadde kjørt over 400 000 km med bilen og brukte den ennå både på vei og på bane. Bilen gikk fortsatt som den var ny takket være godt vedlikeholdt, jeg må si det fascinerte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, hadde nok heller lagt de pengene i en 2010 modell E92 M3. En bil jeg ikke hadde vært redd for å kjøre på veien i allfall selv om den er like dyr, du tar liksom ikke en E30 M3 til over 800 000 ut i saltlaka midtvinters for å kjøpe brød på Rimi :P v....

...Husker jeg leste ett stykke i BMW Car om en kar i Tyskland som hadde hatt sin E34 M5 3,8 siden den var ny, han hadde kjørt over 400 000 km med bilen og brukte den ennå både på vei og på bane. Bilen gikk fortsatt som den var ny takket være godt vedlikeholdt, jeg må si det fascinerte meg  :)

 

Helt enig, er laget for å bli brukt. Samtidig er det jo gøy at noen ikke bruker de også, sånn at vi om 50år enda kan oppdrive en helt strøken og nesten ubrukt E30 M3. 

 

Men om jeg skulle brukt så mye penger på en bil, hadde det iallfall vert et krav at den kunne brukes året rundt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo ren og vakker ut, hadde det vært en 540 eller 535 hadde den verdt 170, men nå er jeg jo usikker på hva den er, er den en 520? 530? eller m5? eller ingen av delene xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del OT her nå, men det er vel en orginal 520 det der. Nydelig bil, som burde skli rett gjennom en kontroll ved motorbytte til S62. Alle oppgraderinger er utført, så denne ligger vel under M5 fordi det er et godt alternativ til en M5.

Dan og Andreas er utvilsomt meget hyggelige og behjelpelige folk å handle bil med. Reiste selv hjem med en E39 M5 som ikke var full-finansiert fra dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...