Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Må si jeg likte min mye bedre med CSL luka når jeg hadde den eksosen/diffusoren enn med vanlig bakluke.

Mulig jeg har noen bilder av begge i tråden eller i Dropboxen min.[/quote

Ja har sett litt på det og det ser faktisk pent ut! Bilen skal lakkeres om noen måneder så får se om jeg finner noe før det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke så gærnt forslag likevel da :)

Nei det var da ikke det! :o:D heheh får se om jeg finner noe :) tar imot all slags forslag, tenkte bare at jeg ikke skulle ha det likevell :)

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har pengene til det, og får tak i så ville jeg absolutt anbefalt en orginal en.
De er finere enn de du får hos f.eks GS, er nok også spot-on fitment, det har heller ikke GS sin.

Før jeg kjøpte GS sin så fikk jeg pris på Bavaria på rundt 7000 tror jeg det var.
Eller så taster du bare inn delenr: 41007895884 i handlekurven på old.koed.no

Usikker på om de selger orginale CSL deler til deg om du ikke har en CSL, men virka ikke som et problem når jeg sjekka hos Bavaria.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har pengene til det, og får tak i så ville jeg absolutt anbefalt en orginal en.

De er finere enn de du får hos f.eks GS, er nok også spot-on fitment, det har heller ikke GS sin.

Før jeg kjøpte GS sin så fikk jeg pris på Bavaria på rundt 7000 tror jeg det var.

Eller så taster du bare inn delenr: 41007895884 i handlekurven på old.koed.no

Usikker på om de selger orginale CSL deler til deg om du ikke har en CSL, men virka ikke som et problem når jeg sjekka hos Bavaria.

 

Får se om jeg får tak i en brukt en, har nok ikke 7000 foreløpig og gi til en csl luke med tanke på at lakkering er svindyrt når man ikke kan gjøre jobben selv.. Har heller ikke lyst på en som har dårlig passform, så da får jeg heller bare vente til det dukker opp en org brukt en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed selger ikke uten VIN. Men GS og BMW gjør. Koed er nok ikke helt oppdatert :P Vet om 3 her inne som fikk kjøpenekt hos koed, siste 2 mnd.

Blir mye CSL-press på Eunice, her! Forståelig nok. Hehe.

Husk å gå for det du selv ønsker :P

Har ikke så stor erfaring med koed! :D Csl kan bli fint på min også men veldig usikker.. Kan kanskje få en kompiss til og redigere et bilde og sette på en csl luke på photoshop til meg! :D Får se om det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg en liten pakke i posten igjen! Denne gangen fikk jeg ringer til speedometeret i børstet aluminum. Kjøpte disse fordi jeg gikk ganske lei av de som er i chrome og med tanke på at disse matcher interiør listene mine bedre ble disse handlet! :)

 

Legger ved et før og etter bilde :)

 

Driver også litt med RC drifting og har kjøpt meg en BMW E46 M3, Morsomt og ha denne når jeg har en e46! :D Legger også ved noen bilder av den :) 

post-73946-0-05535700-1426114488_thumb.j

post-73946-0-07715100-1426114504_thumb.j

post-73946-0-97148700-1426114687_thumb.j

post-73946-0-69194600-1426114710_thumb.j

post-73946-0-89410900-1426114731_thumb.j

post-73946-0-39088100-1426114754_thumb.j

post-73946-0-60477700-1426114778_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...