Gabz Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Ble mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Ble mye bedre Tusen takk Gabz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 blir bare bedre og bedre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 blir bare bedre og bedre dette! Tusen takk nå har jeg både brukt masse penger og tid! Må snart si stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Var så fint vær idag så vaska bilen og knipsa et par bilder av den. Legger ved noen av de så dere også kan få sett Skriv gjerne en kommentar på hva som er dårlig og hva som er bra ved bilen. God helg til alle BMW fans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) blitt utrolig pen nå, gjorde seg med spacere bak! Regner med du også gleder deg til sommeren! God helg til deg og Endret Desember 12, 2014 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) blitt utrolig pen nå, gjorde seg med spacere bak! Regner med du også gleder deg til sommeren! God helg til deg og Tusen takk, selvfølgelig så gleder jeg meg til sommeren! Endret Desember 13, 2014 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Var i Oslo og hentet noe thule takstativ til bilen i går. Så da ble det montering idag. Synes det ble ganske tøfft egentlig men er ikke helt sikker på looken enda? Hvordan synes dere det ble med stativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Legger ved noe bilder av hvordan det ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Helt ærlig så likte jeg det ikke. Kanskje om de hadde vært svarte.. Synes stripene i grillen burde bort også. Men det er bare min personlige mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Takbøyler er praktisk og greit om man skal ha med seg noe som man ikke vil ha eller har plass til inni bilen, men tøft? Nei, det vil det aldri bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Takbøyler er praktisk og greit om man skal ha med seg noe som man ikke vil ha eller har plass til inni bilen, men tøft? Nei, det vil det aldri bli. Jeg er litt usikker selv, men jeg trenger de i vinter siden bilen blir brukt hverdag og jeg står på ski.. Har ikke flere biler så da må de nesten bli benyttet. Har ikke skipose i bilen så da vill jeg nesten ikke slite ut interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Personlig hadde jeg nok tatt de av og på de gangene jeg skulle hatt ski på, men det er uansett din bil, så du skal nå for all del gjøre som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Personlig hadde jeg nok tatt de av og på de gangene jeg skulle hatt ski på, men det er uansett din bil, så du skal nå for all del gjøre som du vil. heh, får se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 Lite liv her inne for tiden, er i Tyskland frem til 3 Januar saa faar se hva av deler jeg faar tak i God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå