Slavearbeider'n Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Ikke si at du skal ha m3 skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Ikke si at du skal ha m3 skjermer? Skal ikke det nei! skal ha orginal skjermer og m3 panser. Bare litt tilpassning så skal dt bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Godt og høre. Blir for dumt når hele bilen er "m3" og går som en bøtte med dritt. Men fin bil og bra og spennende planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Godt og høre. Blir for dumt når hele bilen er "m3" og går som en bøtte med dritt. Men fin bil og bra og spennende planer. Heh, enig i det. Liker det ikke selv med skjermer! Så da blir den sånn, synes den ser mer por*o ut sånn den skal bli Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Endelig kommet litt snø hos meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Hei. Da har jeg kjøpt meg e46 m3 eksos anlegg! Kittett mitt er ikke orginalt fra e46 m3! Dette er eksosannlegget til Stawky her inne på forumet som har en bmw e46 330ci. Jeg var på verksted idag og fikk montert den. Jobben var egentlig ganske grei i forhold til det jeg tenkte skulle bli! Endret Januar 14, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Endret Januar 14, 2015 av Enes Yakici Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Får kommet seg rundt, det der kittet Skal du ikke lakkere diffuser i riktig farge? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Rått Tusen takl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Får kommet seg rundt, det der kittet Skal du ikke lakkere diffuser i riktig farge? Hehe Jo det skal lakkeres men tror jeg skal ta det sammen med m3 panseret og må skaffe m3 speil så tar jeg alt i et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Ser bra ut! Fin lyd også, fikk snappen din. EN ting du må gjøre. Fjern takstativet. Det var så høyt å passa ikke helt inn synes jeg. Endret Januar 14, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 (endret) Det ble Nice! Morro at noen har nesten daglig oppdateringer Litt enig i at takstativet er litt høyt Endret Januar 15, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Det ble dritbra! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Ser bra ut! Fin lyd også, fikk snappen din. EN ting du må gjøre. Fjern takstativet. Det var så høyt å passa ikke helt inn synes jeg. Tusen takk! Det blir mest sannsynlig fjernet idag. Synes den ble ganske høy jeg også... UFC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå