Stawky Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Du har ikke heller vurdert å bare bytte til en 3.0 motor? siden de ser helt like ut What he said Siden du har M54 allerede, så passer jo alt overens ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Da har jeg fått meg en ny bruksbil! Hentet denne idag... BMW 520iA 2.2l 170HK Org m sport innvendig, m sport utvendig, sportskinn, svart taktrekk +++ Har noen planer med bilen men får se, kommer kanskje ny tråd seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Du har ikke heller vurdert å bare bytte til en 3.0 motor? siden de ser helt like ut Mulig! Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Flott E39 det der! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Flott E39 det der! Gratulerer Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 En veldig liten, enkel og rask "oppgradering" du bør gjøre er å bytte ut emblemet bak, samt hente ut nye skilter. Det alene gjør mye, og det var det første negative jeg la merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 En veldig liten, enkel og rask "oppgradering" du bør gjøre er å bytte ut emblemet bak, samt hente ut nye skilter. Det alene gjør mye, og det var det første negative jeg la merke til Det er de 2 tingene som står først på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Haha, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Det er de 2 tingene som står først på lista! irriterte meg grenseløst de skiltene der og embelemet! Gratulerer med en tøff e39! Veldig bra! Var faktisk det første jeg tenkte på jeg også Også synes jeg at det 3 på lista bør være å montere potte med dobbel endestuss. Eller kanskje bare dobbel endestuss over den gamle hvis det lar seg gjøre. Midlertidig selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Bra med utstyr på den også, forresten! S202A Steptronic SteptronicS520A Nebelscheinwerfer Fog lightsS548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS851A Sprachversion deutsch Language version German S169A Abgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standardS216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONICS235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachableS249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS302A Alarmanlage Alarm systemS320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model letteringP337A M Sportpaket M Sports packageS339A Shadow-Line Shadow-LineS354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade bandS428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS434A Interieurleisten Interior trim finishersS441A Raucherpaket Smoker packageS465A Durchladesystem Through-loading systemS481A Sportsitz Sports seatS494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaningS508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A Xenon-Licht Xenon LightS534A Klimaautomatik Automatic air conditioningS555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote controlS650A CD-Laufwerk CD playerS661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changerS705A M Sportfahrwerk II M sports suspension IIS710A M Lederlenkrad M leather steering wheelS715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthraciteS785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lightsS788A BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, IndividualS842A Kaltland-Ausführung Cold-climate versionS850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature DanishS896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switchS925A Versandschutzpaket Transport protection package Kan jeg spørre hva du ga for den? Send gjerne en PM hvis du ønsker det. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Gratulerer med en tøff e39! Veldig bra! Var faktisk det første jeg tenkte på jeg også Også synes jeg at det 3 på lista bør være å montere potte med dobbel endestuss. Eller kanskje bare dobbel endestuss over den gamle hvis det lar seg gjøre. Midlertidig selvfølgelig. Tusen takk! Tenkt litt på det selv egentlig, men liker det litt aånn også egentlig. Men skal uansett ha fore potter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Bra med utstyr på den også, forresten! S202A Steptronic Steptronic S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S169A Abgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standard S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering P337A M Sportpaket M Sports package S339A Shadow-Line Shadow-Line S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S434A Interieurleisten Interior trim finishers S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S650A CD-Laufwerk CD player S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43) S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer S705A M Sportfahrwerk II M sports suspension II S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S788A BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature Danish S896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch S925A Versandschutzpaket Transport protection package Kan jeg spørre hva du ga for den? Send gjerne en PM hvis du ønsker det. Ganske greit med utstyr, derfor jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Tokk meg en runde med shinings på 5eren idag! Full rens innvendig og utvendig, holdte på i flere timer men resultatet viste seg selvfølgelig! Endret Februar 12, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Gratulerer med E39 Sent from my iPhone using Tapatalk Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Gratulerer med E39 Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå