StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Et tips er å sjekke om du har vått teppe under mattene. Var sykt med dugg på frontruta. Velkjent svakhet at det lekker inn via dørene. Er det coilovers du har på siden det subber? De hjulene du har på nå er hjul som E46 kom med originalt. 8x18 ET47 fremme og evt 8,5x18 ET50 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Et tips er å sjekke om du har vått teppe under mattene. Var sykt med dugg på frontruta. Velkjent svakhet at det lekker inn via dørene. Er det coilovers du har på siden det subber? De hjulene du har på nå er hjul som E46 kom med originalt. 8x18 ET47 fremme og evt 8,5x18 ET50 bak. Har ikke våte tepper... Problemet er at vifta ikke har lyst til og blåse varm luft inn i bilen, har ikke fått fikset dette enda.. De store slangene som tilhører varmeapp er det noe galt med.. Den som er høyt oppe på høyre siden er glo varm mens den som ligger på venstre side og ganske langt nede er is kald.... noe kunnskap? Ja jeg har coilovers, Så på felgene igår og alle sammen har et 47 og alle er 8x18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Enes Yakici, on 17 Oct 2014 - 20:25, said:Hvilken farge synes du hadde kledd felgene? Nei, si det.. Hvite, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Enes Yakici, on 17 Oct 2014 - 20:25, said: Hvilken farge synes du hadde kledd felgene? Nei, si det.. Hvite, kanskje? Hmm, det frister egentlig! men et så usikker på hvordan det kommer til og se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ville aldri hatt hvite felger på vinteren. Heller mørkere enn de er nå. Ser ikke driten så fort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ville aldri hatt hvite felger på vinteren. Heller mørkere enn de er nå. Ser ikke driten så fort da Det er også sant, og de kommer til og bli fort møkkete.. Tror det er best med orginal fargen på vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jevnlig spyling/vask er viktig om vinteren uansett da, med tanke på både møkk og salt.. Menmen, delte meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jevnlig spyling/vask er viktig om vinteren uansett da, med tanke på både møkk og salt.. Menmen, delte meninger Er det selvfølgelig er det lov og dele sine meninger! Er jo derfor vi har forum og tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Ikke dip felgene, blir så jalla etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Ikke dip felgene, blir så jalla etter min mening Skal ikke det får ikke brukt avfettning da så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Bruker du sprayplast får du samme resultat bare sterkere også tåler den petroleumsbasert avfetting Koster bare ca 30 mer per boks også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Her er det noen bilder av når jeg byttet termostat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Legger også ved et par bilder av min og fetterene mine sine biler. vi har ikke klart og få alt samlet men får bli litt delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Også noen bilder av min BMW 323ci Som er tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Fetteren min hadde vist noe spacere jeg kunne kjøpe av han som passet bilen min og fikk ikke sagt nei til det! da ble det spacere bak også, dt som mangler nå er bare og kjøpe lengere bolter! Så er vi i mål! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå