StigJ Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Fine bilder Takk Stig! Er ikke av det beste da jeg nettopp har kjøpt kameraet og aldri brukt sånn kamera før.. Men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 bomp Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 pen bil ser deg stadig i drammen og noen ganger på CC. Sett på spacere bak slik at felgene kommer lengre ut så har du en strøken E46 Btw har du vært på ringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 pen bil ser deg stadig i drammen og noen ganger på CC. Sett på spacere bak slik at felgene kommer lengre ut så har du en strøken E46 Btw har du vært på ringen ? Tusen takk, Ja sett deg flere ganger også! Spacere kommer på venter bare på lengere bolter som jeg har bestilt. Desverre tenker en tur ned i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Idag fikk jeg en liten konvolutt i posten.. M stripene til grillen min kom og jeg satt de på med engang! Er ikke helt sikker på om jeg likte de helt egentlig, men dette var kun for inspirasjon for hvordan de kom til og se ut med lakkerte nyrer. Hvordan syntes dere det ble? Hvis det ser bra ut så bestiller jeg bare glans sorte nyrer med m lakk på Gi tilbakemeldinger på hvordan dere syntes det ble ! Var og vasket bilen i dag med 2 kompisser ( de kjører også BMW! X5 3.0DA - 120D Coupe ). Så møtte jeg på en som heter Carlsius her inne på forumet som kjører en 530i E39. Så da ble det veldig mye bilprat inne i hallen! Legger også ved noe bilder Mariuskv og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Liker at du kjører oransje blinkers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Liker at du kjører oransje blinkers pen bil! Takk Synes det kler bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Masse deler bestilt igjen! Led lys pakke innvendig, Koppholdere med myntholder, Kortere msport girkule, Led tåkelys, Grill med m striper, Rød krok +++ Håper på at det kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Da har man endelig bestilt time til foliering av chrome listene rundt vinduene! Skal også få foliert baklyktene uten blinklysa ovenfor, får se hvordan det blir! (Mandag 13.11.2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Bilen ble idag tidlig levert hos Scandinano ( folierer ). Fikk den endelig tilbake! Syntes resultatet ble knallbra!! Den ser mye finere ut nå med svart blanke vinduslister og litt mørk film på baklyktene. ( ikke foliert blinklysa øverst og ryggelysa ). Hvordan syntes dere det ble? Beklager skitten bil, hadde tenkt til og vaske den men er dritt vær i Drammen for tia og foliereren sa jeg skulle vente med og vaske den i noen dager Kommer sikkert bedre og finere bilder seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Ble veldig fint, det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Ble veldig fint, det Tusen takk Ja ble et stykke bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Ble bra dette Men bakfelgene gjemmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Ble bra dette Men bakfelgene gjemmer seg Tusen takk. venter fortsatt på bolter som har blitt bestilt... Kommer vell sikkert snart det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå