Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Står på stedet hvil her for tiden føler jeg.. Lite penger til overs etter huskjøp Men har begynt å planlegge høsten i alle fall: - Hellakkering (Imolarød?!) - Ny eksos (driver å tegner/planlegger et system med elektrisk styrt spjeld-system for å kunne kjøre stille når det trengs og skikkelig V8-gurgling alle andre tider) - Solfilm på alle ruter - Lakkere 20" (alt etter hva farge bilen får) - Skifte diverse pakninger på motor (toppdeksel osv) - Nytt ratt hentes trolig i helgen vis jeg blir enig med selger Og vis noen vet om bakluke i god stand så skrik ut! Gjerne venstre bakdør og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Hadde nok beholdt fargen på bilen. Og heller foliert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Hvorfor tenker du det? All rust blir fikset samtidig og ny lakk trenger den uansett Evt er valget mitt å lakkere samme farge på nytt, men skal jeg først spy ut litt penger så tror jeg at den fortjener ny farge. Fikser du gi-vekk-pris på foliering til meg vis ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Fått rettet felgen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Den er fremdeles på rep Den kan reddes i alle fall, det var siste beskjed jeg fikk. Dette gjøres via en bekjent så jeg har ikke direkte kontakt med Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Ja, takk! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Lakker den i Calypsorot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Ja, takk! I agree Lakker den i Calypsorot Den syns jeg blir litt for tam. Vis jeg først omlakkerer så skal det være litt mer knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Er jo ikke så tam [emoji14] Men hvis du vil ha skikkelig flashy farge så er den vel det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Må være litt knall i fargen føler jeg Etterlengtet update! Endelig skjer det noe.. Jeg tok turen ut til Knarvik og plukket opp et nyrestaurert ratt hos en veldig hyggelig kar. M-sport ratt til E36/E34 og tidlig E39/E46(usa) med singel-stage airbag som jeg såvidt har forstått skal passe i det meste av biler. Passer gjør det, men sleperingen var ikke i nærheten av å passe Her må det modifiseres snart tenker jeg, men akkurat nå er jeg bare glad for å bli kvitt bussrattet Litt bilder: Jeg er i alle fall fornøyd med avgjørelsen! Utrolig behagelig ratt å holde i og det ser veldig tidsriktig og pent ut. Vis noen vet hva slepering jeg kan bruke skrik ut Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Hva med Estoril blå da? Er jo litt knall den og Eller har du bestemt deg for rød? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Her ser man forskjell på ratt/slepering på disse to rattene. Disse to bildene er begge til E38/E39 til info, så det må finnes en korrekt slepering. Slik ser nye rattet ut bak Og slik ser gamle rattet ut bak. Edit: Estoril er fin, men litt for blå for en 7er tror jeg? Endret Juli 17, 2015 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Er en her inne med 740D Facelift mod i Estoril blå. Individual bil. Jeg syns den er ganske fin på E38. Men selvfølgelig, Imola rød er en veldig fin farge også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Selv syntes jeg E38 kler best en mørk farve. Eller en av disse: Og denne syntes jeg var meget pen: Endret Juli 17, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Ja se der ble jo langt bedre en det kummelokket som var der før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå