Thundercoil Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Ser det er skills ute og går ? Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2016 Uten tvil haha. Stor takk til Robin for karosseri ekspertise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Bare hyggelig, kuselusken Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Flott tralle du har her Følger! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2016 Takk for det.. Blir nok mye flottere senere idag når den er ferdig hos lakkerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 (endret) Har vært på kjøreoppdrag med Julian i kveld. På veien gikk vi tom for sukker, så han måtte ringe på og spørre en dame om vi fikk låne litt. Tror også det er noe gale med bilen min. Det kom liksom sorte striper der hjulene hadde vært, og de fulgte etter meg. Tror jeg har fått noen billigdekk, som farger av På tilbakeveien kjørte han M5en Så ut som han likte den. Syveren ble veldig bra etter lakk og blir enda bedre med litt gnikking Får ta med kameraet neste gang! Endret Februar 11, 2016 av Thundercoil Daniel., Erlandhaugen, Julianv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Heldigvis var det hyggelige folk vi ringte på hos, fikk hele 5kg med sukker! Ble gode boller.. Og de der sorte sporene etter bilen din så ikke bra ut Tror du må ringe og få reklamert de dekkene. Kom også litt røyk og en rar hvinelyd Takk for tur i M5, veldig morro! Har kun sittet på i M5 før, så det var kjekt å endelig få prøve Syveren har virkelig kommet seg nå, blir spennende å hente etter detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Da har vi vært på tur og hentet 740en fra detailing Ble en ny bil nå. Dessverre ble det sent og mørkt så slet veldig med fokus og lysforhold. Vi prøver oss på ny shoot i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Ble blank jo! Og ikke hør på Robin, behold de gamle skiltene (evt. kjøp nye fra den siden som jeg ikke husker navnet på). Passer bra til bilen, i hvertfall nå når den er noe lunde original Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Lator? Samme for meg om det er ny eller gammel type, så lenge det er ny stand på dem 😂 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Lator ja Skiltene ser da ikke så gale ut? Men kanskje ikke så lett å dømme ut ifra bilder Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 siden thunder driver og oppfordrer til gruppe press her så hive jeg meg med xD NYE SKILT! NYE SKILT! NYE SKILT! så julian! påtide med nye skilt!!! HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Hahaha, jeg vet jeg burde hatt nye skilt Men det er så mye styr og jeg liker at de ser litt eldre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Felgene burde vaskes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Mye klaging her haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå