Julianv Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Så ikke veldig lik ut på kablene, men kan ta en titt ekstra imorgen Takker for hjelpen! Noen som har tips til utradisjonelle, men fine felger som kan passe looken jeg går for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Rohana RC10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Wow, ja de var absolutt innenfor på Mafia-stilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Er ikke de bare å få i 20"? Var interessert i de selv, men ville ha 19" for mer "riktig" høyde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 De ligger i 19" og 8,5 og 9,5. Men det var feil innpress, så må ha spacere og. Blir fort dyrt når de koster 8k+frakt og moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Jeg vil å ha E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Hehe, kjøp deg en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Jeg vil ha F01. Men faen så billig for E65 750i LCI. Frister mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Kjøp og bruk av E38 som hverdagsbil er dessverre ikke forsvarbart overfor kona... Spesielt ikke når jeg kjører rundt 70tusen km i året....blir en del kroner i bensinpenger... Ser at E65 diesel har falt enormt i pris..får fine eksemplarer til 160k før man pruter.. Pre-face E65 diesel med ok utstyr til 130k hadde ikke vært så dumt om jeg skal bytte ut E klassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Jaja jævlig kjekt med hærverk.. Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig.. Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred Noen som har tips til billig overvåkningskamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Bra det bare var glass de ødelag da. Har vell forsikring på det... Uansett sykt drygt at den ikke får stå i fred ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Ja heldigvis, håper forsikringen dekker dette. Uansett surt med egenandel, tipper 4k? Venter på svar.. Kjempetragisk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Folk er jævlige noen ganger, slike fortjener å bli slått ned hardt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Alle E38, uten navi, før 8/98 har PI-bus. De som har navi, og modeller etter 8/98, har I-bus. Alle AUX/USB adaptere som finnes til E38 passer bare på biler med I-Bus Det enkleste er å bytte spiller. Enten til en original med I-bus, eller til en uoriginal Alt står godt forklart her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/224145 Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Folk er jævlige noen ganger, slike fortjener å bli slått ned hardt.... Jepp, helt idiotisk.. Håper bilen hans tar fyr.. Alle E38, uten navi, før 8/98 har PI-bus. De som har navi, og modeller etter 8/98, har I-bus. Alle AUX/USB adaptere som finnes til E38 passer bare på biler med I-Bus Det enkleste er å bytte spiller. Enten til en original med I-bus, eller til en uoriginal Alt står godt forklart her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/224145 Jepp, stemmer veldig bra det Tror faktisk det blir en uorginal en med adapter til ratt-kontroll. Så kan jeg lukke ned deksel og ikke se på den, siden alt går på BT uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå