Gå til innhold

Julian's E38 740ia

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp og bruk av E38 som hverdagsbil er dessverre ikke forsvarbart overfor kona... Spesielt ikke når jeg kjører rundt 70tusen km i året....blir en del kroner i bensinpenger...

Ser at E65 diesel har falt enormt i pris..får fine eksemplarer til 160k før man pruter..

Pre-face E65 diesel med ok utstyr til 130k hadde ikke vært så dumt om jeg skal bytte ut E klassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jævlig kjekt med hærverk..

Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig..

Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred :( Noen som har tips til billig overvåkningskamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle E38, uten navi, før 8/98 har PI-bus. De som har navi, og modeller etter 8/98, har I-bus. Alle AUX/USB adaptere som finnes til E38 passer bare på biler med I-Bus  ;) Det enkleste er å bytte spiller. Enten til en original med I-bus, eller til en uoriginal :)

Alt står godt forklart her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/224145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jævlige noen ganger, slike fortjener å bli slått ned hardt....

Jepp, helt idiotisk.. Håper bilen hans tar fyr..

Alle E38, uten navi, før 8/98 har PI-bus. De som har navi, og modeller etter 8/98, har I-bus. Alle AUX/USB adaptere som finnes til E38 passer bare på biler med I-Bus  ;) Det enkleste er å bytte spiller. Enten til en original med I-bus, eller til en uoriginal :)

Alt står godt forklart her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/224145

Jepp, stemmer veldig bra det :)

Tror faktisk det blir en uorginal en med adapter til ratt-kontroll. Så kan jeg lukke ned deksel og ikke se på den, siden alt går på BT uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...