Djwik Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Da var ny motor i bilen, endelig motoren er tett og tørr og fin, så det er godt! Eneste problemet er at når jeg starter så rev´er den opp til ish 5000 omdr. noen forslag til hva som kan forårsake dette? Har sjekket gasswirene, sjekket luftslanger osv så godt det har latt seg gjøre, men finner ikke feilen... Edit: Kan jo forklare grunnen til motorbyttet også forsåvidt, jeg fikk med ESS kompressor på kjøpet, og monterte dette et par dager etter kjøp (dette var godteposen) men jeg var så uheldig at huset var litt løst og impellern mistet noen av "bladene" sine. Så i redsel for at gamle motoren har skjært seg så ble det ny motor, så skal jeg åpne gamlemotoren og se hvordan skadeomfanget er. Jeg har nå kjøpt ny impeller, men som signaturen min sier, så vurderer jeg å selge kompressoren da jeg egentlig ikke har bruk for den. Er en her på forumet som snuser litt på den allerede, så får de pengene gå på sparekonto tenker jeg jeg har vert borti at min motor rusa seg opp på max etter at jeg satte inn 2,8L i min e39 selv om gasswire hvar slakk jeg hadde feil på gassspjeld eller trottle posisjon sensoren men jeg bytta hele gass spjeldet med et jeg hadde liggede og da ga det seg dette hva en m52 enkel vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 se her er den ja, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Da var ny frontfanger og venstre forskjerm fra delebilen levert til lakkering må bare finne en hel og fin bakluke nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 trur det ligger brukte bakluker på finn til 1000kr rustfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Så bare en til 5500, og det blir for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Håpløst det der bakluke prosjektet, neida, letter etter bakluke jeg også, men vanskelig å finne fine luker til en fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 nei var og så nå fant ikke noe nå fant jo forje dagen jo xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 De forsvinner nok fort om de blir solgt for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Noen som klarer å se hva dette er da? Skjermbilde 2014-09-07 kl. 11.17.24.png Er ikke det der sånne pads til 'f1' giring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Er ikke det der sånne pads til 'f1' giring da? Stemmer det den bilen jeg skulle kjøpe i tyskland hadde M-ratt, så jeg skulle montere f1-giring fra F30 M3 Men siden det ble en annen bil så droppet jeg å kjøpe flappypads´ene.. Lakkerern min står forresten i lakkboksen as we speak og gir nye fangeren og skjermen litt montrealblå farge blir bra når jeg får montert det, sammen med m5-felgene jeg har liggende, er bare å rote seg til å få gjort det da... blir nok å kjøre med 225/40-18 foran og 255/35-18 bak, så blir ikke strekk denne gangen blir en skikkelig gentlemanscruiser dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Gratulerer på etterskudd med fin e39. Her følger jeg med. Hvordan er disse 528ene på dristoff forbruk med normal pedal? Titter litt sånn av og til på e39 og diesel frister mest men med tanke på utgifter på motor så sier hodet mitt bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Takk for det Den ligger rundt litern på blandet/bykjøring, er ikke så altfor galt, så tenker ikke så mye på det Du får kjøpe denne av meg til våren da Kan starte innlegget med at jeg har fått rollo i bilens farge, og som funker Også har jeg fått nye fangeren og skjermen fra lakkering klart til å monteres til helgen tenker jeg Kanskje jeg får på sommerhjul også da? originale M5felger såklart Annet enn det så er jeg litt usikker på hva jeg skal ha av midtarmlene, jeg har 2 forskjellige typer nå, en med trådløs telefon(originalen), el med stor telefon og en uten telefon men med skyvefunskjon den også. Kun sistnevnte som har oppbevaringsrom under armlene. Hvilken burde jeg gå for? (Flytter såklart den store telefonen over i armlenet med riktig farge om jeg skulle brukt den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 veit du hva jeg syns? jeg syns du skal bare ha den kompressoren, og bestill det Quaife diff så har du banebil til neste år! Tzunami 528 Driftwagon! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Du syns det ja? hadde vært gøy det ja, men da hadde jeg endt opp med dyrecoilovers, bøtteseter, seler +++ Kjenner meg selv såpass godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 du trenger jo ikke gjøre det så dyrt da! heregud, du skal vel bare ha bilen stiv? ta ut demperne og fjerene og sveis noen stål rør inn! så blir den stiv og fin! og angående seter? du har jo seter er jo baer å rive ut alt fra fører setene og bak go får du letta den litt! og seler, hørt man får kjøpt billige stropper hos biltema se? det blir vel ikke så dyrt?om det er en god ide derimot er jo noe helt annet, men det var jo ikke det som var snakk om ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå