Freakshow Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ja det Funka jo tydeligvis! ser veldig bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Så....spraye...gni...tørke med klut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ja det Funka jo tydeligvis! ser veldig bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Bare få tatt resten, så begynner det å se virkelig bra ut Så....spraye...gni...tørke med klut? Ja, så enkelt som det til og med du kan få til det? Funker på det meste av interiør, så tenkte å ta en runde i hele bilen med det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ikke ha for høy forhåpninger nå..... haha Hvor skaffer jeg sånn flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg kjøper nok en flaske på Bilia på Økern i morgen, der jeg jobbet før. De har mye Meguiars inne, om de holdt bilpleiehyllene vedlike etter jeg sluttet der Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 De har sikkert sånn på OMS i helga er man heldig så til god pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg vil ha sånn flaske jeg også. Så kan jeg rense interiøret og leke kul med nytt freeeshbeige interiøør i CLK..... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Da var sommerhjulene lagt om og klare til å komme på bil, endelig! (Ja, jeg må tilfredstille meg med sommerhjul noen uker før vinterhjulene skal på igjen... ) (Og ja, jeg skal selvfølgelig få av plastidipen før de kommer på ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 tror røde felger hadde vært kult egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Følger med her, Joachim, meget pen touring og digger Montrealblå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Har byttet fanger og skjerm denne helgen, så har tatt noen bilder ble ikke så mange ifbm delebytte, men er da noen Tok bjelken fra delebilen: Så var det å få den poppet fast i nye fangeren Klart for litt demontering! Og såklart bilde med røde m5felger på Wicky sin request Men her er iallefall resultatet etter litt (mye pirking) for å få av plastidip fra felgene... Meg i et nøtteskall... har ikke lyst til å borre/skru i ny fanger, så lar sikkert være helt til jeg blir stoppet, så blir jeg nødt til å skru med selvborende Har kjøpt inn mer Carpet and Interior Cleaner, så da blir det litt jobbing i morgen Margeir reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Jeg likte røde felger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 borrelås min gode venn, 3m sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Jeg likte røde felger jeg Haha shock! men det ble for lite nøytralt, skal jo være gentlemanscruiser dette OEM+ Hvis ikke hadde jeg gått for 205/40-18 og 225/40-18, masse spacere og senket den heelt ned også borrelås min gode venn, 3m sin Kan fort hende det blir noe sånt ja evt noe god dobbeltsidig tape, har brukt det også Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 dæven begynner å bli bra dette nå ja eneste den mangler er facelift baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå