Gå til innhold

530Dat E39, 350Hp@700Nm TRF steg 4


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Skrevet (endret)

Ja har satt inn igjen steg 4 dyser ikveld, har hatt ei steg 4 dyse som har hatt veldig høy korrigering så nå har de vært til sjekk og der fant de feil på den ene så nå har jeg fått tilbake alle 6 med ei ny.

Har i mellomtiden kjørt med originale faceliftdyser og steg 2+ software så har vel hatt ca 270hk men det er ganske stor forskjell til steg 4, det oppleves som mer enn de 60hk, hele registeret og responsen er natt og dag :) 

Korrigering ser veldig fint ut nå når de er nymonterte og det var også veldig fin gange i motor så det ser lovende ut. Den nye dysa står i sylinder 1

Litt stemningsbilder:

 

 

 

DSC_0036.JPG

DSC_0037.JPG

DSC_0041.JPG

Endret av Hpi
  • 3 months later...
Skrevet

Nei ikke så mye nytt å melde. Den fungerer helt fint så da har jeg ærlig talt ikke hatt Inpa tilkoblet etterpå.  Bilen kommer snart for salg. Litt vemodig men får snart ny bil og jeg vil ikke ha 2

Skrevet
38 minutter siden, Hpi skrev:

Nei ikke så mye nytt å melde. Den fungerer helt fint så da har jeg ærlig talt ikke hatt Inpa tilkoblet etterpå.  Bilen kommer snart for salg. Litt vemodig men får snart ny bil og jeg vil ikke ha 2

selge? :o what?
ossen bil skal du ha deg da???

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Toyota Prius... Neida :-)  har kjøpt en 750 som jeg får de nærmeste dagene 

Skrevet
20 minutter siden, Hpi skrev:

Jeg har kjøpt meg en Toyota Prius... Neida :-)  har kjøpt en 750 som jeg får de nærmeste dagene 

tøft! gratulerer! :D

  • 1 year later...
Skrevet

Hei, fikk du montert inn m5 innmat i differentialen på denne? Kjøpte du denne gjennom trf også isåfall?🤔 

Skrevet (endret)

Hei

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk gjort dette.  Vet ikke om @TRF ikke fikk tak i brukt M5 diff  til å sette dette sammen til en plug n play diff for 530Dat men det var meningen å kjøpe fra han ja.  Mener det var E34 M5 lamellsperr som ble bygget inn i huset til en 530Dat diff med rette stikkakslinger etc slik at dette var plug`n`play.  Han mente det var ei bedre teknisk løsning enn Quaife fordi en alltid ville ha noe fremdrift i motsetning til Quaife hvor en under visse situasjoner kunne miste all fremdrift. 

Endret av Hpi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...