Ingvaldsen Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 hvordan går det med bilen ? noe nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 (endret) Ja har satt inn igjen steg 4 dyser ikveld, har hatt ei steg 4 dyse som har hatt veldig høy korrigering så nå har de vært til sjekk og der fant de feil på den ene så nå har jeg fått tilbake alle 6 med ei ny. Har i mellomtiden kjørt med originale faceliftdyser og steg 2+ software så har vel hatt ca 270hk men det er ganske stor forskjell til steg 4, det oppleves som mer enn de 60hk, hele registeret og responsen er natt og dag Korrigering ser veldig fint ut nå når de er nymonterte og det var også veldig fin gange i motor så det ser lovende ut. Den nye dysa står i sylinder 1 Litt stemningsbilder: Endret April 1, 2017 av Hpi ogee1, TRF, tommyheimberg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 updates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Nei ikke så mye nytt å melde. Den fungerer helt fint så da har jeg ærlig talt ikke hatt Inpa tilkoblet etterpå. Bilen kommer snart for salg. Litt vemodig men får snart ny bil og jeg vil ikke ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 38 minutter siden, Hpi skrev: Nei ikke så mye nytt å melde. Den fungerer helt fint så da har jeg ærlig talt ikke hatt Inpa tilkoblet etterpå. Bilen kommer snart for salg. Litt vemodig men får snart ny bil og jeg vil ikke ha 2 selge? what? ossen bil skal du ha deg da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Jeg har kjøpt meg en Toyota Prius... Neida har kjøpt en 750 som jeg får de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 20 minutter siden, Hpi skrev: Jeg har kjøpt meg en Toyota Prius... Neida har kjøpt en 750 som jeg får de nærmeste dagene tøft! gratulerer! Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrevi Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Hei, fikk du montert inn m5 innmat i differentialen på denne? Kjøpte du denne gjennom trf også isåfall?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 (endret) Hei Jeg kom aldri så langt at jeg fikk gjort dette. Vet ikke om @TRF ikke fikk tak i brukt M5 diff til å sette dette sammen til en plug n play diff for 530Dat men det var meningen å kjøpe fra han ja. Mener det var E34 M5 lamellsperr som ble bygget inn i huset til en 530Dat diff med rette stikkakslinger etc slik at dette var plug`n`play. Han mente det var ei bedre teknisk løsning enn Quaife fordi en alltid ville ha noe fremdrift i motsetning til Quaife hvor en under visse situasjoner kunne miste all fremdrift. Endret September 12, 2018 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå