Gå til innhold

Stian's F30 sakhir orange *Performance eller ZHP?*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Saltkjelen:

De felgene er magisk har letet lenge så disse skal shines og enten selges eller brukes :) tror dette blir neste generasjon rs?

Se nå først om du får de til å passe før du begynner å herje med deling og ny lakk.

Skal shine uansett, om jeg ikke får de på min bil skal jeg ha de strøken for salg eller henge de på veggen :)

Må jo ha et vinter prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg de om til 3-delte med step lip :kose:

Ja det hadde vært saker :P skal snakke med svigerfar i dag om han kan dreie av senteret 5 mm da er de et29 da begynner vi og nærme oss kanten på skjermen vartfall :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på so du ikkje fjerna so mykje av senteret at den blir 2mm tjukk i senteret :P

hahaha skal de passe fint må jeg vet ta vekk hele senteret :P

 

Ja du må ha litt gods igjen fra enden av konen i bolthullene til anleggsflaten :P

ja om jeg dreier de ned blir det ikke mangen millimeterene, men usikker på om jeg gidd å styre med det eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mottatt coilovers, eller? :)

Ja de kom i helgen men har vært så mye styr på jobb at jeg har ikke fått oppdatert tråden :P

Men de står trygt i boden klar for ny sesong har også bestemt meg for å selge felgene som står på nå men kun for jeg vil ha noe nytt som åsså blir i gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var bilen i trist vinter modus!

Men sommer hjulene er vasket og klar for salg og jeg har funnet ut hva jeg skal ha neste sesong :)

Har laget handle listen for vinteren klar så skal snart begynne handle deler men har en sykkel som trenger deler også :P

post-48361-0-28560300-1446330536_thumb.j

post-48361-0-95574300-1446330621_thumb.j

post-48361-0-97440800-1446330681_thumb.j

post-48361-0-73785400-1446330734_thumb.j

post-48361-0-55091400-1446330782_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...