HPVL Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 Er det shakir orange? Dette er noe annet enn sølv, ja!
Freakshow Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 (endret) ja hvilken farge er det? Endret Juli 12, 2015 av Freakshow
Freakshow Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 hvilken*Fornøyd? Sent from my iPhone using Tapatalk Poppy reagerte på dette 1
sv90 Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Skrevet Juli 12, 2015 (endret) Takk for fine ord folkens Har ikke sett hele bilen samlet enda men er veldig fornøyd så langt! Fargen ble Sakhir Orange, med svart tak. De skal klargjøre bilen i morgen med polering osv før de kjører den ned til meg Vi får se hvordan det blir med hjulene, om de må byttes ut eller lakkes om igjen Endret Juli 12, 2015 av sv90 HPVL reagerte på dette 1
awt Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 Ti poeng til meg. Det heter forøvrig Sakhir, ikke Shakir.
sv90 Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Skrevet Juli 12, 2015 Hehehehe ja du gjettet veldig rett awt Stemmer det, liten skrive Leif der ja Tror ikke det går noen biler i denne fargen som ikke er m bil?
Freakshow Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 trur det blir jævlig bra! og trur også at du må bytte farge på felgene men man har da tatt feil før! ^^
Eksos Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 Om jeg hadde byttet farge på en såpass ny bil? Haha, nei, eier nok ikke nok mot til slikt! Men all ære til deg som tørr, og det kan ikke bli annet et tøft med den fargen der!
sv90 Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Skrevet Juli 12, 2015 trur det blir jævlig bra! og trur også at du må bytte farge på felgene men man har da tatt feil før! ^^ Har noen tanker på felg fronten om det viser seg og ikke bli bra men det blir ikke før vinteren da Om jeg hadde byttet farge på en såpass ny bil? Haha, nei, eier nok ikke nok mot til slikt! Men all ære til deg som tørr, og det kan ikke bli annet et tøft med den fargen der! hehe nei er ikke så mange som hadde gjort det tror jeg Jeg var oppe og snek inn vinduet og sett ferdig lakket bil nå! Å fy faen så bra mind blowing ikke noen bilder da det var litt for mørkt
codex Skrevet Juli 12, 2015 Skrevet Juli 12, 2015 Gleder meg til sluttresultatet Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Er dere klar? Alle holder seg fast? Bilen bærer nå absolutt preg av og være eid av en som er over snittet inn nå ja Men håper den faller i smak hos folket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå