sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Holy shit dette ble nydelig takk for det gleder meg til og stemple ut i dag og begynne med montering
MarcusSteffensen Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 WOOOOOW ville lakkert felgene da gunmetal grey??
sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 WOOOOOW ville lakkert felgene da gunmetal grey?? Mulig det blir noe forandringer på felg fronten men ikke denne sesongen tror jeg Og det må skille seg litt ut så blir nok noe man ligger merke til veldig godt om det blir byttet MarcusSteffensen reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Dæven Gleder meg til å se den med alt ferdig montert! Ser utrolig bra ut!
StigJ Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 (endret) Ser spennende ut dette Stian Du får gi en tilbakemelding til meg på arbeidet til Reime. Tenkte å fylle på litt lakk på Z4en til neste år og skal innhente priser rundt om. Men det er nivået på arbeidet som blir pri 1. Synes felgenfargen passet bedre nå enn tidligere Endret Juli 13, 2015 av StigJ
sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Dæven Gleder meg til å se den med alt ferdig montert! Ser utrolig bra ut! skal begynne nå i ettermiddag, kommer nok ikke super langt men tar satsing på at jeg er ferdig mot slutten av uken Ser spennende ut dette Stian Du får gi en tilbakemelding til meg på arbeidet til Reime. Tenkte å fylle på litt lakk på Z4en til neste år og skal innhente priser rundt om. Men det er nivået på arbeidet som blir pri 1. Synes felgenfargen passet bedre nå enn tidligere takk for det, følte det var på tide og hoppe ut av boksen å prøve noe nytt jeg er veldig fornøyd de lakker for verkstedet vårt hver dag og for bavaria og kvaliteten er helt topp! jeg har jobbet litt sammen med gutta der oppe nå og de er smerte fult nøye varftall hehehe liker fargene mot hverandre mer og mer jeg StigJ reagerte på dette 1
ahj Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Det ble kjempe bra. Sakhir orange er en kjempe fin farge på F30!
sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Ja vel da har jeg gjort litt i dag. Begynner og nærme seg å se ut som en bil igjen nå Ligger med litt bilder som nok snakker for seg selv. Mangler enda masse detaljer rundt om men som dere ser går det riktig veg sakte men sikkert codex og Dal-z reagerte på dette 2
Fahad Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Ble helt Rått! Så faktisk ganske bra ut med de felgene der
sv90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Skrevet Juli 13, 2015 Ja felgene ser jeg at kunne faktisk ikke vært noe annerledes Er sykt fornøyd med fargen jo mer jeg ser på den! Meget fornøyd med hele pakken i grunn Fahad reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Helt rått!!! Definitivt den tøffeste F30'n jeg har sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå