sv90 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 http://teamspeed.com/forums/991-997-996/71117-brush-red-tinted-anyone-p40sc-conical.html#PhotoSwipe1436177152984 hadde vært fett om det hadde gått ann og lakke sånn men tror ikke det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Okay det har klikket for meg igjen RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Sølv er jo en kjedelig farge da, vel verdt en lakkering bare det, spør du meg, Maggi. Hvilken farge blir det, Stian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Heheh ble hellakkering av 2 grunner: mye små hakk i lakken rundt hele bilen. Og sølv er for kjedelig og jeg vil ha noe med litt pow i Fargen blir holdt hemmelig en liten stund enda, men dere får se snart nok da bilen skal lakkes i helgen Har lyst på csl luke også men vet ikke om den kommer fram i tide! Noen som vill gjette på farge valget? Bimmer fan og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Sakhir orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Spenstig gjetting awt! Skal ikke bekrefte eller avkrefte noe Mandag kommer avsløringen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 TØFT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Takk kjekt og puuse opp helt Ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Enig at sølv er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Enig at sølv er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 ser det har klikket ja gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Ganske modig gjort å hellakkere en så ny bil! Gleder meg til å se resultatet! Jeg holder en knapp på disse fargene: - Tanzanite Blue - Sartoni Blue - Yas Marina Blue - Laguna Seca Blue ..Ja, jeg er noe interessert å blå. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 ser det har klikket ja gleder meg til å se resultatet! Heheh ja ble veeeldig spontant men satser på det blir bra Ganske modig gjort å hellakkere en så ny bil! Gleder meg til å se resultatet! Jeg holder en knapp på disse fargene: - Tanzanite Blue - Sartoni Blue - Yas Marina Blue - Laguna Seca Blue ..Ja, jeg er noe interessert å blå. Haha Ja det er mangen som mener jeg er sinnsyk som gjør dette på min andre "nye" bil nå Ja du er slik som meg asså blått er godt får se om det blir en blå igjen eller noe heeelt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå