Freakshow Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Skal du selge bilen allerede etter alt du har gjort med den? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. whaaaaat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Denne bilen ble spottet i Trondheim idag! Trønder som har kjøpt bilen da eller? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 Stemmer det ble solgt opp i den delen av landet til en ungdom 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 On 13. juli 2015 at 20.14, sv90 skrev: Ja vel da har jeg gjort litt i dag. Begynner og nærme seg å se ut som en bil igjen nå Ligger med litt bilder som nok snakker for seg selv. Mangler enda masse detaljer rundt om men som dere ser går det riktig veg sakte men sikkert Hvor mye betalte du for denne utrolige jobben her? Har Glacier silver selv.... Men vil veldig gjerne gjøre noe med det. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Altså betalte veldig lite da jeg jobbet der og gjorde så og si alt selv. Men for vanlige man i gaten som skal ha noe slikt gjort snakker man forbi 50.000. Så har du ikke anledning til å gjøre det selv eller få hjelp av en nær kompis i bransjen hadde jeg ikke gjort det da man ikke får pengene igjen desverre 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gmes Skrevet Januar 4, 2023 Share Skrevet Januar 4, 2023 Sakhir orange 3 sjiks farge? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå