kjetilaf Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Et alternativ er jo og montere en universal effektpotte fra simons tror ikke de koster all verden Men det vil nok se litt jalla ut med orginal bakfanger skal ha m5 bakfanger etterhvert. vil ha bedre lyd så må nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Mye finere med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 Mye finere med facelift lyktene du tenker på? helt enig isåfall! tror jeg skal ordne US blinkers etterhvert, med muligens samme farge som ringene.. 6000k Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 syns? om dere ser på siste bildet, så ser dere hjulstillinga mi akkurat nå.. får den ikke innafor på camber/caster fremme.. noen som har noen ideer ang det? får ikke gokjent senkesettet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 då va førsteposten oppdatert! sjå litt da vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Ser bra ut Hvordan syntes du JOM coilovers er? Jeg får mitt imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Ser bra ut Hvordan syntes du JOM coilovers er? Jeg får mitt imorgen..syns de er heilt greie! ivertfall til prisen har vell kjørt snart 8 k km på de nå.. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå