thomaleo Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 kommer med en bildeupdate, fikk tatt en vask i dag av bilen utvendig og motorrom, har ingen bilde av motorrommet men fikk lekt meg litt ute med speilrefleksen da tenkte jeg skulle ta å etterstramme boltene bak, samtidig lufte over bremser og clutch en gang til har enda ikke greid å bestemt meg for om jeg skal på gstreffet eller stryn motorfestival om 2 helger, hva skal folk? williamwiers, bimmerfun og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Jeg har kiden så jeg blir vertfall og se på Stryn motorfestival med m3 og bakovervendt barnestol baki om hun får plass baki der Er myyye folk og biler, men om man er hovedsakelig Bmw interessert er det vel ikke tvil i at GS treffet er tingen. Utroolig irriterende at det treffer samme helg hvert år thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Looking good!! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå