Freakshow Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Hehe ja det trur jeg på Og ja det ble mye bedre utseende nå ja! Helsort dashbord ser mye bedre ut! Sent from my iPhone using Tapatalk thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 da var det update etter å vært uten m3n i 2 uker iåmed at starteren røyk. den kom i går altså lørdags morgenen å da var det bare å begynne å skru fikk også gjort klar dørtrekk til å settes inni bil, men mangler fortsatt høytalere og hatthylle dette er bestilt å kommer forhåpentligvis over påske en gang innstegslister montert: stemningsbilder i vent på pakke fra posten også var det bare å begynne: starter montert: innsugsmanifoil montert kjørecomputer funker som en drøm! også litt bilder av bilen utvendig igjen BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Godt jobba virkelig flott bil! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 update igjen! ikke den mest intressange men men:) høytallere framme, hatthylle, sensormatte til passasjersetet og styreboks til denne kom i dag:) deler gjorde klar dørtrekk den som ser litt nøye her ser kansje at høytallerne er for små til hulla i dørene. så om noen har dørtrekka framme som er meninga til harman kardon anlegg så skrik ut! sensormatte i passasjerstol ferdigbilder:) håper den nye dørlåsen kommer innen helga ruta har begynt å kødde med å gå opp og ned, tydelig slitasje på bryteren! håper dette ordner seg med ny bryter BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 En rask midlertidig løsning kan være å legge en runde eller to med el-tape rundt låsen. Det gjorde jeg, men det funket så bra at det ble snarere en permanent løsning hatt det sånn siden august i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 En rask midlertidig løsning kan være å legge en runde eller to med el-tape rundt låsen. Det gjorde jeg, men det funket så bra at det ble snarere en permanent løsning hatt det sånn siden august i fjor kommer ny bryter i morgen så er ikke verdens undergang kosta heldigvis ikke stort heller så mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 For en drøm! Sinnsykt bra jobba Fra hvitt til sort utgjør altså en helt sykt stor forskjell thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 For en drøm! Sinnsykt bra jobba Fra hvitt til sort utgjør altså en helt sykt stor forskjell jeg er helt enig med deg, er storfornøyd med oppgraderingen alltid elska dette interiøret i disse bilene og endelig enda en drøm oppfylt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ohrvik Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Pen bil med fin farge! Svart interiør gjorde seg virkelig thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Pen bil med fin farge! Svart interiør gjorde seg virkelig helt enig med deg ang interiøret! storfornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 prøvd meg med en annen felg framme, da jeg har bestemt meg for nye felger, men nei det blir ikke kastestjerne bilder med kastestjerne:) går egentlig bare å gleder meg til lønninga kommer så jeg kan få bestilt viftereimer+ ruller og strammer + støtlista på førerside på døra falt av så denne må selvfølgelig bestilles 2 mai skal den på våtsliping! håper det blir bra ) bestilte meg plugger for en periode tilbake disse er nå til salgs 400 kr+ frakt, orginale ngk plugger bkr6equp, etter ngk sine sider skulle disse passe men det gjorde de altså ikke, disse er til e46 m3, 6 stk splitter nye i eske, ene ble tatt ut for å prøve på min. hvis det er noen som trenger så er det bare å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 tøft med TH felgene! men syns virkelig du skulle fått lakka de andre felgene syns felgene forsvinner når de er sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 tøft med TH felgene! men syns virkelig du skulle fått lakka de andre felgene syns felgene forsvinner når de er sorte er enig med deg, men som sagt så blir de nye felger i løpet av sommeren en gang men som ei midlertidig løsning, rød felgteip på de som er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Noen ide om hvordan felger? Rød plast teip? Oo kjøp deg noen bokser plastidip i mellomtida ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 (endret) Noen ide om hvordan felger? Rød plast teip? Oo kjøp deg noen bokser plastidip i mellomtida ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk har bestemt meg for felger kan ikke begynne å dele ut slik info enda! hvilken farge plastidip tenker du på da, klarer ikke helt å se for meg hva som blir bra. hele felgen eller bare ei stripe? Endret April 21, 2015 av thomaleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå