Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 fått starta og montere noe enda? Chris11slett og Blacksmoke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 On 20.2.2016 at 23.05, Freakshow skrev: fått starta og montere noe enda? Skal jeg loooova deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Okaaaaai kan starte med si starterne er ikke like ( noshit) så m20 starter er must med tanke på tenna, ser helt like ut så skal nokk passe rett inn i innfestningene sine. Fikk ut kassa og clutchen som jeg bytta ifjord var like skinnende og fin hehe, m20 svinghjulet er tynnere som vill si du må ha m20 svinghjulbolter også.. boltene på m51 svinghjulet er for lange imat det er dobbelt masse og tykt. Men venter på pakke i posten så fortsetter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 venter på m20 svinghjul bolter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 Svinghjul m20 enkel masse svinghjul 6pukk lammel uten fjører og sacks 618trykkplate 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 ferdig montert kassa! 2stk ferske motor fester samt kylling bein også montert. BACK to svinghjul&starter helvette! viste seg m20 store starter moddelen passer ikke.. den går fint på festene sine men når du vrir om tenninga så hører du bare startern slår inn i svinghjulet og virker som den må høyere opp! neste er og prøve lille starter moddelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 uff >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 Det kan ha seg slik at startern passer likavell! svinghjulet (m20) må slipes eller dekselet til simringen. det subber så man får ikke vrikket hjulet rundt.. så! ikke rart startern ikke sier mere en donk når svinghjulet står fast, men! vet ikke om den passer men det finner jeg ut når jeg har fått slipt litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Har trua på det her, bare stå på Blacksmoke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Ferdig! Siste innspurten etter hatt av kassa 4 ganger så ble jeg ferdig! Det som måtte gjøres er. Forlenge slavesylinderen 25mm Slipe av 2nederste boltene samt festene sirka 2 3mm (se bilde) Bytte til største m20 starter ( men egt ikke sterk nokk...)fungerer. Shime ut startern 5mm ut ifra kassa. Dytte rpm målern litt inn, slik den ikke subber. ( må reine med 0 turtall med m20 svinghjul..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Jeg sveiste på 4 tapper på m20 svinghjulet jeg brukte på 318tds, turteller fungerte fint den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Floor it! Fant synden til jeg ikke fikk gitt bånn gass 😄 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 21 timer siden, EDH_Performance skrev: Jeg sveiste på 4 tapper på m20 svinghjulet jeg brukte på 318tds, turteller fungerte fint den;) Jaha ? Og null vibrasjoner 😄 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 13 timer siden, Blacksmoke skrev: Jaha ? Og null vibrasjoner 😄 bilde? Blir ikke vibrasjoner av 4 jevnt fordelte sveisepunkt:) bare kopier de punktene som er på det orginale svinghjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 21 timer siden, EDH_Performance skrev: Blir ikke vibrasjoner av 4 jevnt fordelte sveisepunkt:) bare kopier de punktene som er på det orginale svinghjulet Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå