Stene89 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Som topic sier, så er det antydninger til rust dannelse i falsen nederst på døra. Det har overhode ikke blitt alvorlig enda, men hva kan gjøres for at dette ikke skal bli mer alvorlig? Det er jo ikke snakk om sveising eller noe, men er det noen form for middel som kan sprayes for å hemme veksten av rusten? eller er dette ett dødt løp? Kan være at jeg har ordlagt meg litt feil her nå, men håper noen skjønner hva jeg mener ihvertfall. -M.Stene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 kan ta en dremmel og pusse bort rusten, vis det er snakk om lite. så må du ha noe som hindrer det for og begynne og ruste igjen. grunning lakk klarlakk. er mange tråder om dette inne her som dekker litt mer en hva jeg har sakt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Husk at det er 12 års rustgaranti på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 kan ta en dremmel og pusse bort rusten, vis det er snakk om lite. så må du ha noe som hindrer det for og begynne og ruste igjen. grunning lakk klarlakk. er mange tråder om dette inne her som dekker litt mer en hva jeg har sakt nå. er det rust i falsen nytter det ikke å gjøre noe av det du nevnte, for man kommer uansett ikke til i selve falsen (med mindre man splitter den, men det er jo litt trasig). Man får det pent, men så går det noen måneder og rusta man ikke kom til blomstrer opp igjen. I dette tilfellet bør du følge stigJ sitt råd rundt garanti, men dersom det blir trøbbel der bør du bruke ett stoff som fluidfilm som stopper rusta. Sprayer på utsiden, og kan for den del dynke døra innvendig så det trekker begge veier. Gjør du dette en gang i året klarer man somregel å holde det i sjakk. http://www.bilkontroll.no/fluid-film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Føler meg litt mer trygg på det Stig sa her ja.. Men hvordan går jeg frem med dette igrunn? Tar jeg kontakt med BMW her i byen? Det finner jeg helt sikkert ut av på nettet, men måtte bare spørre selvom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hvis det gjelder din E91, så tar du kontakt med BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå