jensky18 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Siden ny bil er kjøpt og gradvis skal endres på, lager jeg en liten tråd hvor jeg legger ut bilder etterhvert som ting blir gjort. Felger Senk Gjennomført shadow-line Lykter Anlegg Etc..etc Den blir hentet førstkommende torsdag, så dette blir bra! ) holyman2084 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Følger med Pen farge! jensky18 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Flott Gabz Sitter på GS og skal få tak i baklykter + noen småting.. Blir ikke helt klok på hvem jeg skal velge..sotet eller klarglass?... står vell mellom disse...?? Noen som har noen klare meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Vanskelig valg, men tror sota ser best ut på din. Vurdert en annen endestuss? Dobbelstuss, bare større og i krom så tror jeg det blir veldig fint Supersport, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 På bildet der, synes jeg de sotede ser finest ut, men på bilen tror jeg klarglass vil bli finest. Har sett mest blå E46er med og uten sotede baklykter, og da synes jeg klarglass ser best ut. Hver sin smak Blackline er uansett veien å gå, på pre-LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Jeg hadde sotede på den andre E90 bilen, å det ble jo bra, men er helt midt i mellom hva som skal velges ^^ .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Ja, klart det Gabz, den er allerede bestilt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 På lyyys blå, gjelder andre regler. For da får du omvendt kontrast igjen. Se f.eks. her: (Si hvis jeg skal fjerne bildene) Men det er jo, som sagt, hver sin smak Kun du som vet hva du liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Fjern nei! Fantastisk med folk som engasjerer seg ^^ Ja jeg ser virkelig hva du mener, da blir det vell en helling imot de klare glassene.. Hva er det han har montert på bakluka på det øverste bilde? jeg likte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Får vel google deg ihjel, slik at du ser alternativene i best mulig lys, med likest mulig blåfarge osv. Angående bakluken, er vel "M rear spoiler", tror jeg(?). Mange på E90post som har sånn. Ser lekker ut! Edit: M-tech rear spoiler, var det vel. Evt. M-tech look. Vet ikke om det er det de egentlig heter, men ser ut som de går under det navnet på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Skal se på alternativene der, jeg går vell for Simons rørhaler istedenfor de originale. Tror det gir en litt 'krafitgere' look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Ser bra ut! Likte fargen veldig godt! jensky18 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Dette blir bra. Men jeg ville kjøpt performance eksos istedenfor rørhaler Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Har du link til eksosen du mener blir best ahj ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Her har du delenummeret til org BMW performance eksos 18302217675 Her har du lyd klipp jensky18 og NeedBMW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå