Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Du ahr ikke mulighet for lett koding på en 4-serie en gang da? Penger er en selvfølge!

Er litt streng policy på å holde på med andres biler på jobben desverre. Men kan du ikke høre med "Sweetbmw" som har skrevet i kommentarfeltet over. Han tar alle mulige retrofits på sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt streng policy på å holde på med andres biler på jobben desverre. Men kan du ikke høre med "Sweetbmw" som har skrevet i kommentarfeltet over. Han tar alle mulige retrofits på sin

 

Ah. Jeg skjønner.. Jeg skal spørre Sweetbmw! Tusen takk uansett :) Gleder meg til å se hvordan dette ender. Likte den siste Z4'en veldig godt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med fine tilbake meldinger:) Får tilbake de lakkerte delene i morgen. Problemet er at jeg skal på reise til Dubai på onsdag. Men skal gjøre så mye jeg klarer på tirsdags kvelden. Er jo veldig spent selv på hvordan den kommer til å bli med ny front;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rått dette her! Grattis med ny bil.

 

Ang. X6M girvelgeren du har nevnt, så er vel den lik som sportsautomaten for f10\11? Prøvde å google det litt og klarte ikke finne noen forskjell..

 

Om det over her stemmer, har du sett girvelger og naviknotten i ceramic utførelse? Har siklet etter ceramic controlls til f10'en min en stund, men er litt skremt av prisen :P

 

Her er et bilde av hvordan det hadde sett ut med samme interiør som i bilen min hvertfall.. :

 

6974893031_6535e3f06f_b.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurdere en slik kontroll til min bil, en ifra M550d med M logo. Har Sportsautomat fra før så er bare dekselet og det koster ikke allverden, men etter å ha tenkt litt så valgte jeg å beholde den originale heller. Den står fint til de øvrige sølvdetaljene i bilen synes jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rått dette her! Grattis med ny bil.

 

Ang. X6M girvelgeren du har nevnt, så er vel den lik som sportsautomaten for f10\11? Prøvde å google det litt og klarte ikke finne noen forskjell..

 

Om det over her stemmer, har du sett girvelger og naviknotten i ceramic utførelse? Har siklet etter ceramic controlls til f10'en min en stund, men er litt skremt av prisen :P

 

Her er et bilde av hvordan det hadde sett ut med samme interiør som i bilen min hvertfall.. :

 

6974893031_6535e3f06f_b.jpg

X6M girvelgeren er samme type som jeg har originalt i min. Altså ikke sportsautomat. Forskjellen er vel egentlig bare M logoen. Her ser du bilde:

2011_bmw_x6-m_4dr-suv_base_shf_oem_1_600

 

Men planene har endret seg, jeg kommer til å ta en retrofit på sportsautomat. Har paddler på rattet, kjøpt sport/comfort knappen i midtkonsollen. Så må jeg bare skaffe meg en ny girvelger og noen kabler. Så kommer jeg sikkert til å kjøpe M550 spaken som "Fredrik 90" nevner for M logoens sin del.

 

Cermamic girvelgeren er fin, men da må jeg bytte idrive velgeren også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kontrastlistene til interiørlistene, samt iDrive-kontroller, girvelger og andre blanke/lyse punkter gir en fin kontrast til det ellers sorte interiøret, og ville derfor ikke byttet ut til keramiske kontroller. Skal du bytte til keramiske kontroller må (bør) du også bytte ut klimapanelet i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...