Gå til innhold

Bmw 530i E39 2002 M-Sport - Solgt!

Carlsius
 Share

Anbefalte innlegg

Takk Zenelj, den gamle orginale er ganske kjedelig så synes dette ble bra :)

Fornøyd med kvaliteten av lyd osv?:)

Ja mye bedre lyd nå. Tror det er litt bedre forsterker i denne enn den som satt orginalt. Får brukt mer av potensialet til høyttalerne nå :)

Ble ikke helt overbevist over hvor smart det var å sette inn nye høyttalere i bilen da jeg ikke synes de spilte såå mye bedre, men nå er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart pent med navi! Lov å spørre hvilket merke? evt link? vil gjerne bytte ut min orginale navi i M5'n, får hverken aux eller fm-sender på den...

ikke bytt ut orginal navien din! kjøp deg heller en media bridge! da sparer du deg for mye jobb i tillegg får du BT, usb og aux :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart pent med navi! Lov å spørre hvilket merke? evt link? vil gjerne bytte ut min orginale navi i M5'n, får hverken aux eller fm-sender på den...

Hvis du har tenkt til å bytte bare for å få bluetooth streaming og bluetooth handsfree så kan du som Freakshow sier bare montere en mediabridge.

Men hvis det er mer du savner som du får i en ny Navi så anbefaler jeg å bytte. Da prisene ikke er så voldsomt forskjellig heller(spørs selvfølgelig hva man vil ha).

Har forresten denne liggende som jeg ikke bruker, hvis det skulle være av interesse, med dab og dab antenne(ikke vært montert) :)

http://www.autohifi.no/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r-v2/BMW/5-serie/2000/Dension-Gateway-Pro-DAB-BMW-BMW-M-40pins-Quadlock-pluggGPB1BM4-p0000015869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da ble godbilen solgt forrige uke og er nå på jakt etter en ny god E39 i et lavere pris sjikte :)

Hvis noen har en E39 med riktig drivstoff(bensin) til en rimelig penge så send gjerne en PM.

post-69009-0-19641600-1432935686_thumb.j

Endret av Carlsius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...