Tsf Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Fornøyd med kvaliteten av lyd osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Takk Zenelj, den gamle orginale er ganske kjedelig så synes dette ble bra Fornøyd med kvaliteten av lyd osv?Ja mye bedre lyd nå. Tror det er litt bedre forsterker i denne enn den som satt orginalt. Får brukt mer av potensialet til høyttalerne nå Ble ikke helt overbevist over hvor smart det var å sette inn nye høyttalere i bilen da jeg ikke synes de spilte såå mye bedre, men nå er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Vart pent med navi! Lov å spørre hvilket merke? evt link? vil gjerne bytte ut min orginale navi i M5'n, får hverken aux eller fm-sender på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Vart pent med navi! Lov å spørre hvilket merke? evt link? vil gjerne bytte ut min orginale navi i M5'n, får hverken aux eller fm-sender på den... ikke bytt ut orginal navien din! kjøp deg heller en media bridge! da sparer du deg for mye jobb i tillegg får du BT, usb og aux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Vart pent med navi! Lov å spørre hvilket merke? evt link? vil gjerne bytte ut min orginale navi i M5'n, får hverken aux eller fm-sender på den...Hvis du har tenkt til å bytte bare for å få bluetooth streaming og bluetooth handsfree så kan du som Freakshow sier bare montere en mediabridge. Men hvis det er mer du savner som du får i en ny Navi så anbefaler jeg å bytte. Da prisene ikke er så voldsomt forskjellig heller(spørs selvfølgelig hva man vil ha). Har forresten denne liggende som jeg ikke bruker, hvis det skulle være av interesse, med dab og dab antenne(ikke vært montert) http://www.autohifi.no/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r-v2/BMW/5-serie/2000/Dension-Gateway-Pro-DAB-BMW-BMW-M-40pins-Quadlock-pluggGPB1BM4-p0000015869 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Problemet er jo at sånn media bridge ikke er langt unna en ny spiller i pris hehe... Pluss at navien min er på tysk å styr, trur ikke det er norsk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Da ble godbilen solgt forrige uke og er nå på jakt etter en ny god E39 i et lavere pris sjikte Hvis noen har en E39 med riktig drivstoff(bensin) til en rimelig penge så send gjerne en PM. Endret Mai 29, 2015 av Carlsius Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Sleng ut ny tråd på ny bil her Om du skal lage tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Sleng ut ny tråd på ny bil her Om du skal lage tråd da Blir det noe som er verdt en tråd så legger jeg den ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Da er ENDELIG ¨ny¨ bil innkjøpt, med større motor enn jeg hadde i denne, men forsatt med ¨riktig¨ drivstoff Skal ikke se bort ifra at det kommer en tråd om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Ny tråd, på ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå