StigJ Skrevet September 19, 2014 Forfatter Share Skrevet September 19, 2014 Avantgarde og BBS CH-R har vært sett på ja. Avantgarde har en god del stilig, og at de leverer i diverse farger er et pluss. Så det er ikke avskrevet med det merket. CH-R faller litt igjennom siden vi snakker om innpress på over 40. De blir så kjipe uten den konkave looken. BBS RE Hadde også vært stilig tror jeg. Hadde vært kult med kantfelger men lippene blir små.... Bilen dette gjelder for er forøvrig denne. Felger fra E46 eller 1-serie går på men den har M14 bolter. Vurderer studs som går fra M14 til 12 slik at jeg har masse å velge mellom. Felgene på bildet er faktisk 19" IMG_20140919_165817 by mr.stream77, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Ikke så mye Paceman med ettermonterte felger å finne, men fant en Countryman med 20" Alpina... HPVL, Fredrik og MagnusHN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Å du hendelse så rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Hva med VMR wheels? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 VMR er sjekket ut ja. Dessverre har de ikke oppdatert seg noe særlig på 4-5 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Skal du bruke vinteren til å lete etter sommerfelger, og sette vinterdekk på de felgene som fulgte med, eller fulgte det med andre vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Jeg går ut ifra at bruktmarked er sjekket? Jeg har evt et ikke helt strøkent sett med type II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Skal du bruke vinteren til å lete etter sommerfelger, og sette vinterdekk på de felgene som fulgte med, eller fulgte det med andre vinterhjul? Blir nok til at jeg bruker vinteren til å finne noe nytt ja. har to Michelin PSS liggende jeg tenkte å bruke. For Pirelli RFT-dekkene som står på sporer noe hinsides. Fulgte med noen 16" med så og si nye Hakka R2 som jeg nok bruker i alle fall denne vinteren. Jeg går ut ifra at bruktmarked er sjekket? Jeg har evt et ikke helt strøkent sett med type II. Ikke akkurat så veldig nei. Vet ikke helt hvor jeg skal lete. Finn er det jo mest replicafelger ute og går. Det ligger ett sett med ACS Type II på ebay som er helt nye. Passende bredde og innpress. Hva er dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Du må nok til utlandet for å finne brukbare brukt-kupp på kvalitetsfelg. Mine er 5-serie innpress. 13 og 18 vel? 8,5 og 9,5x19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Ja det er jeg klar over. Men vet jo ikke hvor. Synes det er lite på ebay. 5er innpress blir noget drøyt ja. Vi snakker ETnoenogførti her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 så braaaaaaaa da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Jeg henger meg på her, beste plassen å bestille Z-Performance felger fra er ? Ser dem har de på schmiedmann men er det andre plasser som kan være billigere ? Litt usikker på om jeg burde gå for svarte eller sølv. De her har jeg siktet meg ut på min E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 så braaaaaaaa da. Bra for meg eller bra for deg? Du glemte å komme med tips. Eller er du bare full? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mogster Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Jeg betalte 3200 kr totalt uten dekk for 8.5x19" tommere hos Dekk4. "Lagertømming" Kan være verdt å ta en titt? http://dekk4.no/kategorier/felger.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Tror jeg styrer unna de Går vel under kategorien kinafelger dette her hvis man ser bort i fra Vossen felgene. Noen som vet kvalitet på Vossen da? Jeg har vært litt skeptisk til dem uten at jeg helt vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå