Skulebollen Skrevet April 2, 2015 Skrevet April 2, 2015 Meget bra! Litt mer ned fremme kanskje? Subber det?
Jokkis Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Ingen subbing. Eg syns den er passe høge framme. Problemer nok allerde med at det tar nedi på alle fartsdumper osv. Skulebollen reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 Bur du på vassenden? Syns eg kjente igjen et par plasser på bildene
Jokkis Skrevet April 3, 2015 Forfatter Skrevet April 3, 2015 (endret) Bur du på vassenden? Syns eg kjente igjen et par plasser på bildene Det stemmer du Endret April 3, 2015 av Jokkis
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2015 Skrevet April 3, 2015 Stemmer det:) kjekt at det er fleire M-biler her!
Jokkis Skrevet April 3, 2015 Forfatter Skrevet April 3, 2015 Stemmer det:) kjekt at det er fleire M-biler her!Ja må trekke opp standarden litt
BMWE39turbo Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 ser ut som du kan å ta bilder, noke eg er mildt sagt håplaus på, sei ifra om du gidder ta bilder av min sammen med din en solfylt dag i mai (min nærmer seg sommarklar, 2-3uker..)
Jokkis Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Alle bilda e tatt med iPhone men har en kamerat som e veldi flink. Han ska få ta litt bilde en dag så då kunne en jo samkjørt litt. Tok forresten et par bilde me gopro camera mitt. Vart litt tøft syns eg BjornarHS og Skulebollen reagerte på dette 2
Jokkis Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Viste seg forøvrig å bli en dyr Hjulstillingskontroll då bolta knakk å rust på justerings skruer gjore ting litt vanskelig. Men no ska alt være på stell. Grønne verdier vart det og. Så no må eg få bestilt time hos BT for godkjenning av coilovers'a.
BMWE39turbo Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 (endret) Stilige bilder! gi gjerne en lyd ja, hadde vore moro å fått noke skikkelig bilder også må man jo få tatt bilde av de grommeste bila i feltet her sammen hehe Min skal på godkjenning av coiloverne på tirsdag, blir det godkjent er det rett heim å få på schnitzer hjula, så gjenstår det et oljeskift (neste helg) , også soting av ruter som blir nå fort som mulig, og ei helg med litt shinings av lakk, interiør ++ Endret April 23, 2015 av BMWE39turbo
Jokkis Skrevet April 30, 2015 Forfatter Skrevet April 30, 2015 Snapshot på vei til hytta Peak reagerte på dette 1
williamthomas Skrevet April 30, 2015 Skrevet April 30, 2015 Fin farge på denne og passe med senk Jokkis reagerte på dette 1
Jokkis Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Skrevet Mai 1, 2015 Pøser på med bilder eg.... Skulebollen og BjornarHS reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå