Gå til innhold

BMW E38 740


Robinsp
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Er ikke noen som har tukkla med kode/startsperren som ligger i navien da? Slik kode man kan slå på om man parkerer en skatchy plass det.. Står noe i manualen på bilen om hvordan man kan åpne denne om man glemmer koden mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som har tukkla med kode/startsperren som ligger i navien da? Slik kode man kan slå på om man parkerer en skatchy plass det.. Står noe i manualen på bilen om hvordan man kan åpne denne om man glemmer koden mener jeg.

 

Kan hende det var noe sånt ja, men det ordna seg :) skrev inn 0-0-0-0 og da fikk jeg start igjen

 

Kjørte bilen inni garasjen og bare noen få timer etter på starta den ikke pga den koda som måtte skrives inn.. rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annet problem. Bilen går av og til i nødmodus, spesielt ved pådrag. skjer ingenting når jeg gir gass, turtallet jager bare opp og ned. Slår jeg av og på tenningen funker den igjen..

 

Er også veldig dau på lavere turtall, rusker og smeller litt av og til. Ble litt bedre etter jeg bytta pluggene.

 

Så noen som har vært borti liggnende? tenker kansje det er coiler eller LMM som fjusker

 

 

 

IMG_20150716_074957_zpszxdejjfr.jpg

 

 

received_bWVzc2FnZV9ibG9iX2F0dGFjaG1lbnQ

Endret av Robinsp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kommer til å legge ut bilder her. Felgene er ikke strøkne.

Så dere får helder gi bud da om noen er interessert.

Men vil ha rundt om 23 000,- vist de skal selges. Blir enten desse eller alpina felgene som skal selgest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...