christianiversene36 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 hva synes folk? skal snart sette pä stor leppe og LTW spoiler, camberplater og litt smäplukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Tøff bil det der! blir bra med de planene har nesten lik bil selv, bare jeg har coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Var ikke så gale den der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Høres ut som solide planer Får vi bilder av motor/eller spec liste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Høres bra ut, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 fin bil høres bra ut pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Høres ut som solide planer Får vi bilder av motor/eller spec liste? Fortsatt litt intresert i motorspecs på denne? Snakker vel om overtrykk regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianiversene36 Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 begynner og bli fin no sä og si ströken ! venter pä LTW spoiler go angel eyes som jeg fär neste uke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Meget fin bil. Den ser ganske strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 skulle du ha større frontleppe? Hvilken isåfall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Fortsatt litt intresert i motorspecs på denne? Snakker vel om overtrykk regner jeg med? Gir opp, ser du har tre tråder hvor de påståtte hestene i bilen din varierer fra 280, 300 og 315. stig. og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå