Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bilen din ser egentlig veldig hel og pen ut faktisk, spesielt når man ser på det close up bildene du har tatt av div :-)

Jada bilen er veldig hel og pen

Skrevet

Ja det er virkelig bra med ett såpass strøkent og rustfritt eksemplar av E34, skulle ønske min var der. Men dette er vel som å banne i kirka men du har ikke vurderte å heve bilen litt opp til original høyde? :) Jeg er vel snart den eneste i hele Norge som kjører E34 med standard høyde :P

Skrevet

Godt å se at bilen din er hel og fin.

Det at du tar en "detailingsrunde",liker jeg veldig godt.

Det rattet Tore,har vi snakket om på Face så det nevner jeg ikke noe mer,men husk hva jeg sa :) :) :).

Det du holder på med nå er kos i forhold til det jeg har vært med på .kommer en solid oppdatering ikveld.

Skrevet

Ja det er virkelig bra med ett såpass strøkent og rustfritt eksemplar av E34, skulle ønske min var der. Men dette er vel som å banne i kirka men du har ikke vurderte å heve bilen litt opp til original høyde? :) Jeg er vel snart den eneste i hele Norge som kjører E34 med standard høyde :P

Hei Fredrik

Skrevet

Godt å se at bilen din er hel og fin.

Det at du tar en "detailingsrunde",liker jeg veldig godt.

Det rattet Tore,har vi snakket om på Face så det nevner jeg ikke noe mer,men husk hva jeg sa :) :) :).

Det du holder på med nå er kos i forhold til det jeg har vært med på .kommer en solid oppdatering ikveld.

He he ja det rattet det rattet

Skrevet

Hei Fredrik Jeg vurderte faktisk å sette på orginalunderstellet igjen men så kjøpte jeg nye framhjul og bilen fikk en helt ny karakter. Ikke no mer riv og slit til høyre og venstre for å holde den på veien Det var jo nærmest slicks der framme Så nå begynner jeg faktisk å like kjøresettet på den også synes jeg den ser awsome ut med solid senk Uansett, jeg kommer nok ikke til å forandre noe særlig mer på den. Kanskje helrøde baklykter men da er det stopp Jeg synes det er fint at du holder på prinsippet ditt om å kjøre orginalt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det viktigste er at bilen er slik du selv vil ha den, og der nå jeg jo si du har god smak med valg av hjul som også passer "stuket" på bilen. Er bare jeg som er ekstremt originalfreak, eneste som er på min E34 som ikke var der da den rullet ut av fabrikken i 1994 er spilleren ;) Ellers er alt "factory original" :P

Skrevet

Det viktigste er at bilen er slik du selv vil ha den, og der nå jeg jo si du har god smak med valg av hjul som også passer "stuket" på bilen. Er bare jeg som er ekstremt originalfreak, eneste som er på min E34 som ikke var der da den rullet ut av fabrikken i 1994 er spilleren ;) Ellers er alt "factory original" :P

Ja det viktigste er å ha en god følelse på det man har

Skrevet

Det der ble kjempebra :) Godt å se at her gjøres ting skikkelig :D

He he, nei her skar det itte væra no knussel ;-) Han gamle karen gjorde en skikkelig fin jobb. Men det var en stålwire inni ei skinne i seteputa som var kommet ut av posisjon, noe som gjorde at sømmen på det han sydde ikke ble optimalt, noe han var tydelig på å si fra til meg da setet var ferdig. Det kan sees på bildene at seteputen ikke er helt symmetrisk. Om han skulle gjort dette 100% så hadde han måtte ta av hele trekket og da hadde vi snakket en helt annen pris. Så jeg er alt i alt veldig fornøyd med resultatet og gleder meg til han får farget og shinet opp resten av interiøret og kanskje er det håp for rattet mitt også :-) Løsninger ligger ofte mye nærmere enn man tror, så vi får se :-) To be continued ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...