Reidare Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Fikk i forrige uke min nye IPhone 6 som forsåvidt fungerer helt greit. Problemet er at den IKKE vil koble seg opp mot bilen! Kontakt-listen ligger på skjermen i bilen, mitt navn ligger under Bluetooth-divices og det står at den er ferdig "prepared" men på telefonen står den bare å søker i evigheter!! Ser på forskjellige fora at det er flere med Mercedes og Audi som plages med det samme. Har nå prøvd daglig i en hel uke, men den vil altså ikke. Bilen er en 730 (F01). Noen som har opplevd det samme og eventuelt har noen tips på hvordan dette kan fixes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hent ned update til bilen her: http://www.bmw.com/com/en/owners/connected_drive_services/mobile_devices/bluetooth_software_update.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Er nok telefonen og ikke bilen. Telefonen klarer ikke å koble opp til IPad'n heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Stod en artikkel i vg her hinn dagen om at iphone 6 har problemer med bil tilkobling, en ny update fra apple kommer straks og skal løse det HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Var vel ios8 som sliter så vidt jeg fikk med meg, men ikke alle hadde problemet. Noen forslag var å resette tlf, men hjalp ikke for alle. Ut infra hva jeg har lest så er det appel som må komme med fiks, og ikke bilmerkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå