Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute første luftetur med M3 igår :) fungerer topp! Helvete å deilig lyd med det innsuget :D Bilen veier 1360kg med full tank! Som er 20kg under kravet

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en melding av han stakkaren som kjøpte den Burgunderrøde E36 jeg så på med S54 i... Som jeg etter litt spørsmål her å der sjekket opp en ulyd i motoren som minnet om tenningsbank... Fikk vite fra en kjent BMW guru her inne at han hadde vært borti det samme før, å viste seg å

Være topp pakningen. Så når jeg lurte på bilen ble vi enige om at eieren skulle ta komptest. Noe som viste seg å være "veldig vanskelig" siden

Ingen "hadde tid" å bla bla... Å det var som jeg tenkte meg, at han

Garantert visste om det. Å heller ventet på en

Mindre vitende kjøper å lure.. Denne kjøperen kontaktet meg igår å lurte på hva slags ulyd jeg hadde spurt om i salgstråden :P Faen ta sånne useriøse selgere!! Han kjøpte bilen for 116 tusen i god tro, mens selgeren iallefall hadde fått beskjed av meg med "gode referanser" på ulyden om at det 99% sikkert er topppakningen som er gåen.

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forumeiger som hadde den e36? Forferdelig synd med slike svindlere som bare leter etter en med liten peiling på bil ja.[/quote

Ja ligger på E36 tilsalgs. Står som solgt å stengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hehe den har di hatt lenge! Di hadde den når jeg kjøpte min også. Men har foliert den å satt på andre hjul tenker jeg... Sto lissom solgt på den som var lik farge som min men man ser på ene bildet at den der har samme farge i karmen så helt sikkert samme. Virka ikke veldig seriøse når jeg prata med di før jeg henta min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det der virker nok mot sin hensikt. Blikkfang, ja. Men positivt? Hvis man ser bort fra dekoren du hadde på din så synes jeg den var meget classy og riktig. Dekoren var morsom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var å viste M3 på fredag å ble

Kun noen småfeil som er fikset nå :) eneste jeg mangler nå er dokumentasjon på dekka. Er 225.45 forran og 255.40.17 bak... Skal ikke dette være originalt? Er det noen som har instruksjonsbok til en E36 M3 som kunne sjekket om den kombinasjon står der? Å eventuelt tatt et bilde å sendt meg feks? 92471575 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vere 245 bak.

Ja takk :) googlet meg fram til det jeg også hehe men har mailet GS og bavaria å spurt om di kan bekrefte at 255 også går helt fint. Satser på det :)

Det er eneste som gjennstår nå før skilt så :) Ellers får Jeg bare sette på 245

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har 225 og 255 som alternativ dekkdim.. Men da i 18"

Knall! Er forskjellen forran å

Bak han hang seg oppi så det holder det :)

Kunne du sendt meg melding på 92471575? Knall om du kan ta bildet av vognkortet ditt så

Sender jeg han bare bilder av det feks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...