Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Den ultimate drømmebil! :D Hvordan er forbruket på denne, om jeg tør spørre?

2 på blanda og 1.2 på langkjøring :P Flere bilder å lydklipp kommer når bilen er ferdig på lakk å skal parkeres. Fortsatt på leting etter hva slags felger jeg skal gå for, så om noen kommer over noe så skrik ut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bestilte meg foliatech kalipper lakk men fikk feil farge så klarte ikke vente :P Så ble spray denne gangen også :) Kaliperene var svarte før, nå er di sølv, lakket også opp senteret på skivene å "borret" vekk "rusta" i hullene i skivene :) blir veldig bra syns jeg. Ferdig med ene siden, andre siden iløpet av helga tenker jeg. Bilder kommer :)

Nå leter jeg etter felger... Så om noen har noe å selge eller tips til hvor jeg kan kjøpe noe gromt som ikke koster skjorta så skrik ut :) helst 20" men 19" kan gå eventuelt det også

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei er et helvette det der! Bare Vent til du har kjøpt felger, da finner du 5-6 andre sett du vil ha xD

Åh? ;) du har vel brukt då mye penger på felger før du! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei har ikke det egentlig :P dyreste Felga var ccw hjula på airforce E39 men di kjøpte jeg "brukt" for 15 også 4500 for gullskruer å ccw senterkopper

Er ikke så veldig opptatt av at Felga skal være "ekte" og skrudde osv men vil ha noe som blir bra og gjerne noe ikke alle andre har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...