///M3 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Gleder meg til å se bilen din i helgen Tror det blir et bra treff... Vi sees. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Gleder meg til å se bilen din i helgen Tror det blir et bra treff... Vi sees. Står på originalhjula nå men Relativt mye stusseligere enn di andre syns jeg hehe men vil ikke skade noe skjermer eller no så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 (endret) Kan si såpass at etter noen runder på rudskogen i helga er suget etter et leketøy/banebil STORT!! Så denne blir lagt til salgs iløpet av uka om noen skulle være innteresert. Legger den til 599 som jeg syns bør være grei pris etter dagens utvalg og priser. Her er det vri på nøkkel,tut og kjør!! Alt av servicer osv osv er i orden. Planen var å selge i slutten av sessongen men er jo egentlig nå folk vil ha sånn bil så... Endret Juni 28, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Kan si såpass at etter noen runder på rudskogen i helga er suget etter et leketøy/banebil STORT!! Så denne blir lagt til salgs iløpet av uka om noen skulle være innteresert. Legger den til 599 som jeg syns bør være grei pris etter dagens utvalg og priser. Her er det vri på nøkkel,tut og kjør!! Alt av servicer osv osv er i orden. Planen var å selge i slutten av sessongen men er jo egentlig nå folk vil ha sånn bil så... Om du får solgt den kan du kjøpe min e39 om du fortsatt er intressert. eneste som mangler for og få den gjennom eu frem til 2017 er kun og bytte bremserør bak og skifte frontrute. Men dette kan sikkert ordnes før salg eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Om du får solgt den kan du kjøpe min e39 om du fortsatt er intressert. eneste som mangler for og få den gjennom eu frem til 2017 er kun og bytte bremserør bak og skifte frontrute. Men dette kan sikkert ordnes før salg eventuelt. Nå er planen banebil/noe lekent med skilt egentlig Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Tar det på PM I stede Endret Juni 29, 2015 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 får kjøpe min når den blir ferdig du da nesten same fargen og hk blir å selge den til fordel for større båt Skal ikke ha noe dyr "værst" banebil Hva er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Endret Juli 14, 2015 av Ivrig86 ///M3 og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Du vil ha noe lekent på skilt? Er ikke denne rimelig leken og på skilt da? Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Du vil ha noe lekent på skilt? Er ikke denne rimelig leken og på skilt da? Jo men en rimeligere variant hehe forjævlig å Bruke denne til sånn kjøring syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Jo men en rimeligere variant hehe forjævlig å Bruke denne til sånn kjøring syns jeg Ser den ja, man må være rimelig nøye med vedlikeholdet om den skal brukes litt på bane både mtp mekanisk og kosmetisk. Men tar du vare på bilen skikkelig er det jo ikke noe problem, den er jo bygd for å bli brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Enig med Kenneth der, har jo den ultimate lekebilen for vei og bane jeg kunne tenkt meg en e61 m5 som kombi bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61091418&sort=0&model=1.749.2133&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas&searchclickthrough=true Da ligger den ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Viktig å bytte bil mens man fortsatt kan! Lykke til med salg Kan skrive under på at denne bilen er PEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå