Skulebollen Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Kan ordne det ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Kan ordne det ikveld Toppers! Kunne du sendt meg skiltnummeret så sjekker jeg om det står på bil og henger appen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Idag fikk jeg lagt keramisk lakkforsegling på Bilen Dette gjør bilen sinnsykt glatt og deilig å Vaske hehe Utrolig rått! Skal forsegle rutene imorgen tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 hvordan forsegling bruker du på rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Litt bilder av bilen nå da Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Litt bilder av bilen nå da Skal kanskje ta bilder Idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 hvordan forsegling bruker du på rutene? Vanligvis tar jeg bare shield... Syns det har funka greit. Men nå som jeg har litt mere å velge i på jobben så skal jeg ta drop off på rutene også gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Her er noen ferske bilder byttet fremste lambda og plugger Idag men nå Kom det feil på Den Andre lamdaen så kjøper å Bytter den til uka. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Vanligvis tar jeg bare shield... Syns det har funka greit. Men nå som jeg har litt mere å velge i på jobben så skal jeg ta drop off på rutene også gleder meg til å se hvordan det blir Sv shield? Blir ikke det skjolder? Eller er det bare siderutene/bakruta? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Sv shield? Blir ikke det skjolder? Eller er det bare siderutene/bakruta? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja jeg har bare brukt det tidligere. Tar det på alle rutene, men ja kan bli litt "skille" der viskerne går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Åja, noen produkter og anbefale til ruter? Eller er det bare å bruke vanlig voks? Bilen så foresten fantastisk ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Åja, noen produkter og anbefale til ruter? Eller er det bare å bruke vanlig voks? Bilen så foresten fantastisk ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Takker nei egentlig ikke... Ja vanlig voks syns jeg funker bra iallefall! Finnes jo mye forseglinger som er ment for ruter også men aldri prøvd det... Å koster endel mere Så spørs hva man vil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Takker og bukker ^^ Ja sett det koster mye for litt Ser de fleste bruker rainX men den skal vel være lite holdbar Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå