Ivrig86 Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 (endret) Rettelse ... HAR kjøpt ny bil hehehe hadde visst autoregg her hehe Ble en evo 6 nå hatt lyst på sånn i mange år... Å siden vinteren er her snart så måtte jeg ha denne!! Skal kun ha den til starten av sommeren før det blir hus/leilighet Endret September 27, 2015 av Ivrig86 Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Kongevalg! Evo 6 har jeg vurdert maaange ganger også. Både den og Impreza STi MY03-05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Jeg har hatt wrx i ikke 24 timer engang å aldri igjen hehe bilen hadde nettopp vært på 60 tusen service å dagen etter jeg hentet den på kvelden så var det rådebank når jeg startet opp Så selgeren tok tilbake bilen å tok det med verksted som hadde tatt service. Evoen er deilig!!! Hatt en sykt grom evo7 tidligere men var egentlig 6 jeg skulle ha sist også hehe Bmwen blir å se på e30 meet på søndag å kan selges der eventuelt ved avtale på forhånd Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 (endret) .. Endret September 27, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 (endret) .. Endret September 27, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Solgt! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 gratulerer! ^^blir det noen bilder videre her av ny bilen? sjøl om det ikke er en bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Finn kan være idiotiske noen ganger. De stoppet min Alpina annonse uten gyldig grunn. Kjeftet på de og de la den ut med ekstra profilering og lenger liggetid. Opplevde også en gang at de ikke godkjente en 540 jeg solgte engang, grunnet jeg måtte oppgi pris ferdig på skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå