IvarM Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Hei, har bestilt meg nye org hella lykter med angel eyes og har lyst til og ordne til sånn at når man låser opp bilen så slår selve angel eyes ringene seg på akkuratt som interiør lyset. Noen som har gjort dette før og har noen tips til hvor jeg kan hente strøm fra. Tenkte på om jeg bare kan koble til en + kabel fra selve interiørlyset og rett på lyktene men da vil jeg vel få det problemet at interiørlyset står på hele tiden. Må jeg kanskje bruke et rele hvor jeg tar en kabel fra interiørlyset og inn på plussen på styringa til releet? Eller om noen har noen helt andre forslag Ivar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Har dette på min -98 e39 og det funker helt fint. Du må bruke et relé.Koble kupelyset til 87a og 30 til angeleyes. Til 87 kobler du +12v. 95 kobler du til parklys og 96 til jord. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarM Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Da gleder jeg meg til og få lyktene og få koblet opp dette. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Husk å søk på forumet før man poster ny tråd (forumregler) da det alleredet ligger DIY på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Jepp , mudbug har lagd en fin diy. http://bimmers.no/topic/676200-diy-e39-fjernkontroll-exteriør-beslysning-al-og-baklys/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Ellers har du elight lysmodul, koster en laks, der kan du velge selv hvilke lys du vil ha på i hvor mange sekunder Lagde en demonstrasjon av modulen på min gamle E39, det ser litt rart ut sånn jeg hadde det på filmen, men det er bare for å vise hvordan det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarM Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Har dette på min -98 e39 og det funker helt fint.Du må bruke et relé.Koble kupelyset til 87a og 30 til angeleyes. Til 87 kobler du +12v. 95 kobler du til parklys og 96 til jord.Lykke til. Er du helt sikker på at dette stemmer helt? 30 til angeleyes og 95 til parklys? Er noe som skurrer med det i mitt hode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Bruk den DIY'en til Mudbug, gjorde det selv og det fungerte fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Når du åpner/låser bilen vil angel eyes få spenning fra kupelyset. Og når du starter bilen vil parklyset trekke reléet og angel eyes vil få spenning fra batteriet. Enkel og billig løsning som virker. Vil heller ikke påvirke light check. Det eneste som skurrer er at jeg skal ta på meg brillene før jeg prøver å lese pinnenummerene på reléet IvarM. Det skal selvfølgelig være 85 og 86 på spolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarM Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Da kan det se ut som om det begynner og ligne noe men skjønner ikke helt hva du mener med " signal fra parklys"? Denne er fortsatt litt uklar for meg. Hvilken kabel denne skal kobles inn på? Er det eksisterende + kabel som går til angel eyes fra før av som skal på 85? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Da har du forstått det riktig . Eksisterende + kabel som går til angel eyes fra før skal på 85 og den andre enden skal til 30. Du kan montere reléet i sikringsboksen og se om du finner kabelen i sikringsboksen og kutt kabelen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarM Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ahh, da var det koblet opp og funker helt perfekt! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techman Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Akkurat nå sitter jeg i Polen og venter på at bilen min skal bli ferdig. Tar alt av rustskader/småskader og lakker bilen fra vinduene og ned. Har også handlet olje til girkassa 20liter Mobil LT 71141 for 1200 NOK er ikke dårlig pris. Så da blir det å flushe girkassa når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå