Jan Christian Huus Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Smell til på M5-diffuser bak med fire utblås og M Performance frontspoiler, det er mitt tips Er svært usikker på denne løsningen. HELT sikkert at det er rått, men er redd for at det kanskje blir for mye. Klarer ikke å gjøre en 520 om til en M5 sånn helt uten videre.... Antar du forstår hva jeg mener. Vet du hvordan muligheten er med din diffuser og to større utblås istedet? Hva betalte du for din løsning? Er diffuseren lakkert? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Hei, vet at Eisenmann leverer 2x102mm (en på hver side 535d'ish style). Duke Dynamics leverer diffuser som passer til det oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) http://m.ebay.com/itm/261798789278 Er usikker på passformen men jeg tok sjansen på å bestille den, koster jo nesten ingenting Du har jo frontleppen til Hamann også men den tror jeg ser best ut på mørke f10/11'er Endret Mai 4, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Er svært usikker på denne løsningen. HELT sikkert at det er rått, men er redd for at det kanskje blir for mye. Klarer ikke å gjøre en 520 om til en M5 sånn helt uten videre.... Antar du forstår hva jeg mener. Vet du hvordan muligheten er med din diffuser og to større utblås istedet? Hva betalte du for din løsning? Er diffuseren lakkert? Min diffuser har for store åpninger til at det blir pent med to rør. Men er som nevnt over her andre som leverer dette. Synes det er hakket kulere enn 550d-løsningen, så lenge man får store nok eksostupper (102mm). Min diffuser er lakkert, bortsett fra den platen i midten, den er ikke lakkert på M5 heller. Betalte rett i underkant av 30.000 for mitt oppsett. Det inkylderer Y-kobling midt under bilen og rør ut på hver side, samt en del deler fra 535 (varmeskjold, fester etc), diffuser, lakkering og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Har bestemt meg (nesten) Bak blir det den vanlige performance diffuseren til 520.Foran er jeg ikke sikker enda, mulig jeg avventer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Vurderer performance-diffuseren jeg også! Bestemt deg for antall utblås? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Jeg trodde jeg hadde bestemt for antall utblås....Eller, det blir to utblås, spørsmålet er om det blir to samlet på en side slik det er i dag eller om det blir en på hver side.Har sjekket litt med GS, og jeg får trolig ett bra tilbud på 535D look (performance diffuser + eksos) samt performance frontspiler. Komplett tilbud hvor alt er ferdig lakkert og montert. nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Diffuser bestilt. Etter litt frem og tilbake er det klart at endring av eksos på facelift F10/F11 kan/vil gi feilmeldinger.Har derfor gått for den "billige" løsningen.Standard original diffuser til 520 er i bestilling og blir levert senere denne uken.Tar kontakt med lakkeringsverkstedet "mitt" i Bergen for å avtale lakkering (svart høyglans).Er jeg heldig er bilen mer eller mindre fult ut performance i slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Blir bra dette, og spennende å se bilder av diffuseren lakkert. Hvordan tror du den hadde sett ut bare lakkert med klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Blir bra dette, og spennende å se bilder av diffuseren lakkert. Hvordan tror du den hadde sett ut bare lakkert med klarlakk? Er litt usikker egentlig.... Hva har du gjort med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Er litt usikker egentlig.... Hva har du gjort med din? Har ikke gjort noe med min, liker egentlig den silkematte plastfinishen som den leveres med. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Diffuser bestilt. Etter litt frem og tilbake er det klart at endring av eksos på facelift F10/F11 kan/vil gi feilmeldinger. Har derfor gått for den "billige" løsningen. Standard original diffuser til 520 er i bestilling og blir levert senere denne uken. Tar kontakt med lakkeringsverkstedet "mitt" i Bergen for å avtale lakkering (svart høyglans). Er jeg heldig er bilen mer eller mindre fult ut performance i slutten av neste uke Hvordan kan det gi feilmeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hvordan kan det gi feilmeldinger? Kan det ha noe med trykk/motstand å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Diffuser bestilt. Etter litt frem og tilbake er det klart at endring av eksos på facelift F10/F11 kan/vil gi feilmeldinger. Har derfor gått for den "billige" løsningen. Standard original diffuser til 520 er i bestilling og blir levert senere denne uken. Tar kontakt med lakkeringsverkstedet "mitt" i Bergen for å avtale lakkering (svart høyglans). Er jeg heldig er bilen mer eller mindre fult ut performance i slutten av neste uke Blir spennende å se resultatet Jeg vurderer 4-rørs eksos fra GS og M5-diffuser.. Men jeg så at eksosanlegget fra GS kom uten TUV-papirer, vet du noe om hvordan det vil gå på EU-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Kan det ha noe med trykk/motstand å gjøre? Vil ikke tro det skal ha noe å si. På biler med Turbo så er det bra for motor og turbo med eksos som har mindre motstand. Men tror det kan ha noe med det adblue greiene å gjøre kanskje. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå