Gabz Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Nice! Helhetsbilde av baklyktene med folien på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 det var nydelig! et lag folie på? la du på hele lykta? og gjerne et bilde ferdig på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Nice! Helhetsbilde av baklyktene med folien på? Det kommer har ikke lagt på den andre lykta enda. det var nydelig! et lag folie på? la du på hele lykta? og gjerne et bilde ferdig på bilen! Et lag med folie ja. La bare på blinklys delen, er en liten høydeforskjell der så jeg avslutta den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Så bra ut lurte på å bestille orginale helrøde Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Så bra ut lurte på å bestille orginale helrøde Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg synes ikke det er verdt penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Njæ njo, kanskje Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Orginale lykter har refleks nederst på lykt, og 4 små dioder på siden. Kunne tenkt meg å hatt delenr på de om noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Orginale lykter har refleks nederst på lykt, og 4 små dioder på siden. Kunne tenkt meg å hatt delenr på de om noen har. skulle du hatt dele nr på de orginale helrøde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Sånn, monterer de kanskje i morgen Even Pladsen og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 det så veldig bra ut! kanskje jeg får hive meg og gjøre det jeg også xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 det så veldig bra ut! kanskje jeg får hive meg og gjøre det jeg også xD Er en "billig" oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 ja absolutt ^^ det blir nok jævlig bra! foresten, har du bestemt deg for felger enda? isåfall når får vi vite hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Har nesten bestemt meg Venter litt på at dollaren skal synke før jeg bestiller, dukker vel opp noen bilder her når felga er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 nice! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Har nesten bestemt meg Venter litt på at dollaren skal synke før jeg bestiller, dukker vel opp noen bilder her når felga er i hus Kronen stiger nå, så det går rett vei. Heldigvis har det tatt lenger tid enn planlagt med mine felger. Helrøde baklykter blir bra! Endret Februar 11, 2015 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå