Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) litt mørkt! men fra e39´n min! fantastisk farge! rettelse! veldig mørkt og møkka iphone kamera! Endret Oktober 12, 2015 av Freakshow MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 litt mørkt! men fra e39´n min! fantastisk farge! rettelse! veldig mørkt og møkka iphone kamera! IMG_2114.JPG Er det cinnamon du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Er lekker farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 ja det er virkelig nydelig! men må spørre, hvor skal du bestille interiør farge fra osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Har tenkt til å bruke noe som heter leatherique Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 bestiller fra statene da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 blir det gjort på samme måte som han her?? http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=7&t=32490&start=375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Ja, blir best resultat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Må si jeg synes denne komboen er veldig fin også! Bare med sort armlene, sort håndbrekkpose og ryggen på framstolene i sort. (ikke der det er skinn) Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Samme som mitt det, vel? Kan ordne en byttehandel om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Samme som mitt det, vel? 3.jpg 4.jpg Kan ordne en byttehandel om du vil Er det sand beige du har? Synes det var litt grønnskjær i det. Er du ikke fornøyd med ditt? Skal farge opp contour stolene jeg skal kjøpe. Like greit å farge opp alt sammen slik at det blir lik farge Endret Oktober 22, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Lightgelb heter det. Er litt grønnaktig nå, ja, men tror det kommer seg veldig med en skikkelig skinnrens. Skjønner at du vil farge opp alt, ja Men hey, tilbudet står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Da er M5 setene ute for salg. Så bestile jeg e38 innvendig dørhåndtak med lys på ebay i stad. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå