Gå til innhold

Utstyrsliste-tråden versjon 2.01


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
On 10/27/2014 at 11:33 PM, awt said:

Da den forrige utstyrslistetråden tydeligvis er vanskelig å forstå for enkelte lager jeg derfor en ny, med noen "regler".

 

 

Utstyrsliste er bilens konfigurasjon fra fabrikk, og ramser opp farge, interiørvalg, produksjonsdato og litt andre ting i tillegg til hvilket utstyr bilen ble levert med naturligvis.

 

Denne kan man enkelt finne frem selv på nettet ved å taste inn de siste syv tegnene i bilens chassisnummer inn på denne siden, og deretter trykke Check.

 

gallery_46816_346_2605.png

(trykk på bildet)

 

www.bmwvin.com

 

www.rubmw.ru/vincode/eng

Om du av en eller annen grunn ikke skulle finne utstyrslisten ved hjelp av verktøyene over her, eller det er ting du lurer på, ønsker å diskutere osv. må du gjerne bruke denne tråden.

Hei, bmwvin.com funker ikke og jeg føler ikke trang til å registrere meg på en russisk side. Er det ingen annen måte? Hvorfor får jeg ikke opp bmwvin.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, 525TDSA said:

Hei, bmwvin.com funker ikke og jeg føler ikke trang til å registrere meg på en russisk side. Er det ingen annen måte? Hvorfor får jeg ikke opp bmwvin.com?

Glem det, bimmer.work funket, men den burde kanskje legges på første side så vi slipper å lese gjennom hele tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...