Gabz Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Har fått tilbud om å bytte E39'en min i en 1989-modell 535i. Den har fått bytta speedometer flere ganger så km.stand er ukjent, men motor har blitt overhalt i 2013, så skal fungere fint. Lite rust på den også. Det som er av feil: -Eksos burde byttes da den har uoriginal og ganske bråkete eksos -Bilen trekker kraftig mot høyre til et visst punkt før den retter seg opp - eier mener den bare trenger hjulstillingskontroll? -Mangler noen høyttalere og høyttalerdeksel -Mangler innvendig list øverst på dørtrekk på førerdør. Dette fører til at ruten ikke går helt i sporene sine ved oppdrift, må hjelpe med hånden for at det skal funke -Rufsete lakk på kanaler pga. de ble sveiset og tectylert (følger med M5 skjørter som trenger puss og lakk) -Mangler et par innstegslister -Bilen har blitt hjemmelakkert i grønn med svart tak. Sett bilder fra tidlig etter lakkering, så veldig fin ut der, men skal være en del motstand i lakken nå, hvis man kjenner over. Holder det med en god polering for å ordne det? -4x El.ruter men bakrutene fungerer ikke, eier sier at han har kommet fram til at det er bryteren som er muligens problemet. Er det noe her som kan bli farlig/dyrt? Får den til en ganske deal, så har veldig lyst. Kan dette bli bra eller burde jeg styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Høres ut som en skikkelig lørje, men hvis du får den til vrakpant og har arbeidslyst er det sikkert en bra deal. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Er snakk om å få den + 15.000 kroner i bytte mot bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Kommer litt an på din bil da. Men du beskriver noe som virker veldig dårlig tatt vare på. Det kan gå fint, men det kan også bli dyrt å sette i stand. (skal du bare herje med den blir det jo noe annet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Personligt ville eg ikkje tatt over den bilen du beskriver som bruksbil. Kunne sett den stående i garasjen ein stund for litt sårt trengt pleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Det hadde blitt (i likhet med den jeg har nå) en bil jeg bare skal kjøre for min egen glede og ha til den dør. Så om det hadde kostet litt hadde ikke gjort noe, for jeg ville ikke tenkt på gjensalgsverdi. Bare det ikke blir skyhøyt, liksom. Denne har jo også manuell og 61 hester mer enn min, så tror den kunne vært morsom å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Han sa jo også at bilen i den tilstand den er nå akkurat hadde fått et bud på 45.000 kroner, så kunne i verste fall solgt den igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 45000 for en sarvet 535i er for godt til å være sant. Han burde solgt på sekundet hvis det var et ekte bud. Slik du beskriver bilen ville jeg sagt maks 10k. Men har du lyst på bilen, og kalkulerer med å bruke den opp i løpet av kort tid, så er det bare å kjøre på. Den er noen hakk morsommere enn en 520ia, så sant den starter og går som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Ville heller ikke kjøpt 535n selv, dessuten bruker den mer suppe en 540;) ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Har hørt den bruker rundt 1,2-1,3 på bykjøring og 0,8-0,9 på langkjøring? Er jo samme som min det, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Er det papirer som viser at motor er overhalt,ellers ville jeg vært veldig skeptisk,at bilen drar til siden kan jo koste en del tusen i deler og hjulkontroll.resten skulle være ganske enkelt å fikse.At en 25 år gammel bil er verd 45000 er jo umulig hvis den ikke er dønn strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Er ikke noe papirer på noe, nesten. Han fikk tydeligvis ikke tak i forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå